kimrene Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hei, jeg skal kjøpe meg mer sdram(256sdram, hvis det er nyttig å vite), men så kan jeg velge mellom en ram som heter CL2 eller CL3. Jeg har vært og sett på selve kortet, der sto det kun 7f8ra1. Jeg vet ikke om jeg skal ha CL2 eller CL3, hva skal jeg ha??? Helst svar fort, skal på LAN på fredag;) Takk på forhånd!! Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 cl2 er raskere, men om din gamle ram er cl3 vil dette være hastigheten din. Sjekk gammel ram og evt. cas-to-ras i bios (trenger ikke kjøpe dyr cl2-ram om du ikke har bruk for det) Lenke til kommentar
kimrene Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 hei igjen, takk for svaret, men jeg vet ikke om jeg har cl2 eller cl3-brikke fra før, hvordan kan jeg sjekke dette? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hvis det ikke står på brikka, så vet du det ikke. Mest sannsynlig CL3, da CL2 er dyrere. Men mange CL3 brikker klarer også CL2, så det er bare å prøve seg fram. Er maskina stabil på CL2, så kjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå