Mr.Anki Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 tror dere det hjelper og skifte plugg? Ca hvor mye koster en plugg ? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Det hjelper nok å skifte plugg, en liten stund. Men at pluggen soter betyr at forbrenningen ikke foregår korrekt, du kan muligens også miste litt effekt. En plugg koster 50-60kr. Hvilken årsmodell er det? Endret 20. april 2006 av Patz Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 I vognkortet stod det at den var første gang registrert i 1987. Lenke til kommentar
Kripos Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 hehe sikker på at du har skrudd på tenninga? en kamerat satt lenge å tok ut både tennplugg å sjekka bensin og alt mulig så skrudde jeg på tenninga når han hadde gitt opp;) da fikk jeg lættis ass:P Lenke til kommentar
Patz Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 hehe sikker på at du har skrudd på tenninga? en kamerat satt lenge å tok ut både tennplugg å sjekka bensin og alt mulig så skrudde jeg på tenninga når han hadde gitt opp;) da fikk jeg lættis ass:P 5956222[/snapback] Han har gnist. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 hehe sikker på at du har skrudd på tenninga? en kamerat satt lenge å tok ut både tennplugg å sjekka bensin og alt mulig så skrudde jeg på tenninga når han hadde gitt opp;) da fikk jeg lættis ass:P 5956222[/snapback] jeg er da ikke så dum.. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Bruker du olje i bensinen eller har du oljetank? Rens pluggen og skru den i, se så hvordan motoren reagerer når du gir gass og post det her. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Bruker du olje i bensinen eller har du oljetank?Rens pluggen og skru den i, se så hvordan motoren reagerer når du gir gass og post det her. 5956275[/snapback] har separat oljetank.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 har prøvd og rense pluggen nå. første gangen fikk jeg starta motoren, men turtellern stod mellom 0 og 1.. gassa et par ganger og da ordna seg.. lot mopeden stå en stund. og prøvde og starte den ca 20 min senere. da virka det perfekt. takker for all hjelp.. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 da burde du dra og kjøpe ny plugg etterhvert så slipper du at det skjer igjen Lenke til kommentar
legacy88 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hadde selv dette problemet , har du satt på trim eller ? Da må du ha større hakk på pluggen. Ellers så høres det ut som blanding eller forgasser... Den får for lite luft eller for mye bensin. Finn deg en bakke og rivstart den i 1 . Mange zr'er som trenger minst 3-4000 rpm for å starte. Lenke til kommentar
legacy88 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Haha , så nå du hadde fått det til :!: Go zrpowah ; )! Lenke til kommentar
Patz Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Da må du ha større hakk på pluggen. Kan ikke helt se at det skal ha noe å si om du har trimmet eller ikke, derimot må man muligens bruke en kaldere plugg enn orginalpluggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå