Muggkaare Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 etter at jeg brukte fast-travel sto karakteren min i oblivion nesten knall fast... vil ikke bevege seg slik han skal...jeg loadet spillet på nytt, og prøvde også å fast-travle igjen...sto fremdeles fast... jeg startet om spillet, og nå gikk jeg i normal fart igjen...men plutselig så går gikk han like tregt... noen som har hatt samme bug og vet hva man kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 sikker på at du ikke har trykt på ctrl eller caps lock? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) sikker på at du ikke har trykt på ctrl eller caps lock? 5955524[/snapback] sikker på det...jeg hadde normal fart, fast-traveled, og vips så kunne jeg ikke røre meg... jeg savet, restarta spillet, og da bevegde jeg meg normalt der jeg ikke gjorde det når jeg savet...spilte ca 10 min til, døde, og loada, og da ville jeg ikke gå lenger...frustrerende! Endret 20. april 2006 av King_P Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg hadde problemer med at min char ikke ville slutte å gå eller at han bare gikk veldig sakte. Det viste seg å være joysticken som gjorde det. Prøv å koble den ut eller hvis du ikke gidder det er det en kommando du kan skrive i konsollen for å disable den. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Jeg hadde problemer med at min char ikke ville slutte å gå eller at han bare gikk veldig sakte. Det viste seg å være joysticken som gjorde det. Prøv å koble den ut eller hvis du ikke gidder det er det en kommando du kan skrive i konsollen for å disable den. 5955933[/snapback] jeg bruker tastatur og mus, så kan ikke være det... det ser forresten ut som om han beveger seg i den tregeste slowmotion noensinne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Haha, jeg vet hva problemet er: gå ut i tredjeperson å se på deg selv neste gang det skjer. hoppeanimasjonen har fryst seg. bare gli over en litt høyere stein eller gli ned en bratt nedoverbakke for å fikse. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Har hatt samme problemet selv, bare vent litt så går det over. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Haha, den gode gamle hoppanimasjonen ja Det ble noen frustrerende øyeblikk i Morrowind det.... Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 skriv tcl i konsollen, gå oppover littegrann, og deretter skriv tcl igjen. Det bør funke fint. Lenke til kommentar
Arnagorn Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har samme problemet! Når jeg går ut og inn av spillet blir det borte i ca. 2 min. så kommer det tilbake... Det er det samme hvilket save game jeg går inn på også, det kommer tilbake hele tiden. Hjelper ikke å skrive tcl i consol Hva er PROBLEMET ?? HJEEEEELP før jeg blir sprø!! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg får ikke til og gå ut i windows mens jeg spiller jeg Da bare klikker det her, kommer feil meldig om at det er en feil elns. Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg får ikke til og gå ut i windows mens jeg spiller jeg Da bare klikker det her, kommer feil meldig om at det er en feil elns. 6013771[/snapback] Er ikke veldig ofte det kommer feilmelding om at det er riktig, nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå