ekwathne Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 noen som vet om et bra vannkjølingsett? det skal brukes på en socket 939 X2 4200 prosessor fra AMD. priser fra 1 til 2500kr takk for alle svar.. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hva er fokus? Støy eller ytelse? Om du bryr deg om støy, og takler at temperaturene ikke er i verdensklasse så vil jeg anbefale Zalman Reserator 1, som jeg selv har. Plus er kommet, og er bedre enn 1'ern, bedre blokker.. Om du har vifte på HK ville jeg kjøpt med blokk til chipsettet også, så er du kvitt alt av støy.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Jeg er ute etter ytelse. Jeg vil ikke ha noe tower på siden av pcen slik som Zalman Reserator, jeg vil ha ett sett som jeg kan bygge inni Thermaltake shark kabinettet mitt. noen forslag? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Da ville jeg tatt et av settene som Microplex setter sammen, altså et av MIST settene. Eller så kan du eksempelvis sette sammen et selv.. Det letteste er dog å ta et av settene til Microplex. De skal være gode hva gjelder ytelse og støy, men ikke så rå som Res'en på støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå