orbryn Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg har lagt sidevekslingsfila til en egen partisjon på harddisken. Men da jeg benytter meg av all plassen på denne partisjonen, maser windows om at jeg må kjøre en opprydding. Hvordan får jeg windows til å ikke mase om opprydding? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 For dårlig plass til den gjør at sytemet blir tregt, så du burde ha nok plass. Det er mulighet å stille hvor stor den ska være. Lenke til kommentar
orbryn Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 det jeg mener er ikke at det ikke er plass til den. Jeg har jo partisjonert en egen plass til filen. Men den fyller hele denne partisjonen...og det er jo meningen. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) det jeg mener er ikke at det ikke er plass til den. Jeg har jo partisjonert en egen plass til filen. Men den fyller hele denne partisjonen...og det er jo meningen. 5957536[/snapback] Hvor stor er filen og hvor stor er partitionen og forhold mellom fysisk minne og sidevekslins? Den opprydding som windows masser om er vel på den partition som du har windows , er ikke det? Har du kontrollert at, garantert har du ikke 2 swape filer? Det vil si at en swapfile kan væra på c:\ og ta plass. Du må i så fall slette den manuelt, ettersom du har konfigurert for at den skal væra på egen partition. Ellers du må nok kjøre diskopprydding på din win partition og en defrag. Du må ha nok plass for å utføre en disk defrag ettersom filer skal flyttes en del derfor du må rydde først. (antar at du vet hvordan). -Du kan fjerne alternativet at delete files skal i Papirkurven, samt at du kjøre -tøm papirkurven. -Du kan fjerne en del av gjennoppretnings punkter, samt å redusere standard antall MB som holdes til det. Endret 20. april 2006 av wiberos Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Han vil bare at Windows skal gi blaffen - har han satt swapfilen til en fast størrelse lik partisjonen, forstår ikke windows noenting. Disable low disk space warning: http://www.annoyances.org/exec/show/article03-102 Lenke til kommentar
orbryn Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Han vil bare at Windows skal gi blaffen - har han satt swapfilen til en fast størrelse lik partisjonen, forstår ikke windows noenting. Disable low disk space warning: http://www.annoyances.org/exec/show/article03-102 5958710[/snapback] Takk zjulik! du skjønte det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå