Gå til innhold

Starte hk, uten kabinett(av/på knapp)... HASTER

Anbefalte innlegg

sitter å skal rigge opp min a8n-sli premium til en Hiper 580 nå. MEN! som den uerfarne dritten jeg er, har jeg kommet til noen små problemer...

den store strømkontakten som kommer fra psu, går rett in i hk der den passer, sant? men den 6 kontakta atx kontakten, skal jeg tilkoble den også? OG, pci-e kontatker hvor skal jeg plassere den?

til slutt, kan jeg starte hk/pc uten noen start knapp? har ikke satt delene inn i et kabinett enda...

dette haster litt!

Endret av gEnEsis_AiX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan sette delene rett ved siden av kabinettet, eller oppå. På en treplate eller lignenende.

Men hvorfor skal du starte den utefor kabinette ? Forstår ikke helt hva du mener. Om du kan forklare litt bedre hadde det vært fint

Endret av BeNeFit
Lenke til kommentar

Spiker e.l. skulle vel vera fint til slikt. Les i manualen kor du skulle ha kobla brytaren, så kortsluttar du desse to pinnane, altså at du legg spikeren oppå begge to samtidig. Ver sikker på at den ikkje kjem borti noko anna, og at dei andre komponentane ikkje ligg oppå kvarandre eller i noko som kan leda straum. Pass også på statisk elektrisitet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...