gEnEsis_AiX Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) sitter å skal rigge opp min a8n-sli premium til en Hiper 580 nå. MEN! som den uerfarne dritten jeg er, har jeg kommet til noen små problemer... den store strømkontakten som kommer fra psu, går rett in i hk der den passer, sant? men den 6 kontakta atx kontakten, skal jeg tilkoble den også? OG, pci-e kontatker hvor skal jeg plassere den? til slutt, kan jeg starte hk/pc uten noen start knapp? har ikke satt delene inn i et kabinett enda... dette haster litt! Endret 20. april 2006 av gEnEsis_AiX Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 ok, tror jeg har deler av det. men hvordan kan jeg starte pcen uten av/på knapp? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Du kan sette delene rett ved siden av kabinettet, eller oppå. På en treplate eller lignenende. Men hvorfor skal du starte den utefor kabinette ? Forstår ikke helt hva du mener. Om du kan forklare litt bedre hadde det vært fint Endret 20. april 2006 av BeNeFit Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 har montert alt, for å teste, fordi jeg ikke har bakplaten til kabinettet enda! alt er korrekt koblet, men må bare får strøm på hk for at ting skal komme til live! Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) ok. Har du koblet til 24 pins kontaken og den lille 4 pins kontakten ? Endret 20. april 2006 av BeNeFit Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 ja, begge er tilkoblet. i tillegg til hdd og cdrom, ikke noe mer... men, leste noe om jumpstart av psu, kan jeg gjøre noe lignende på hk? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Kan du forklare hva som skjer når du prøver og starte opp ? Får du ikke liv i den i det hele tatt ? Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 ingenting... altså, det er lys på av/på knappen på selve psuen, men ikke liv i vifter el. men, trodde den måtte ha et signal el. fra hk for at hk skulle fyre Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 regner med at du har koblet power ledningen fra kabinettet til hovedkortet ? kan bli vrient og starten pcen uten Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 akkurat det jeg mangler! det må jo være mulig å starte uten?! Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 ok, beklager men jeg vet ikke om det går and. Om det er mulig får du sikkert et svar fra noen andre snart Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 håper det, ønsker å få denne opp å gå til test! men takker for svar Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 ingen som har peil?!?! Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 er bare å kortslutte de to pinnene som på-knappen (start-knappen) kobles til på hovedkoret i et lite øyeblikk, bare pass på at du ikke kommer borti noe annet... når du kortslutter disse sendes en puls til noe elektronikk som starter resten... Lenke til kommentar
martinch Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Spiker e.l. skulle vel vera fint til slikt. Les i manualen kor du skulle ha kobla brytaren, så kortsluttar du desse to pinnane, altså at du legg spikeren oppå begge to samtidig. Ver sikker på at den ikkje kjem borti noko anna, og at dei andre komponentane ikkje ligg oppå kvarandre eller i noko som kan leda straum. Pass også på statisk elektrisitet... Lenke til kommentar
spyro Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 På microplex og xoxide kan du kjøpe sett med bryter og kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå