Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blåskjerm under wow

Anbefalte innlegg

hei.

tenkte jeg skulle spille litt wow i dag. alt gikk bra helt til jeg gikk inn i Ironforge. Da kom den beryktede blåskjermen opp. jeg restarta maskina og spillet, og det ble fortsatt blå skjerm.

noen tips om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er egentlig ikke noe problem!

det som skjer er at du har fått en harware feil.

denne feilen rettes opp igjen ved å avinstallere og installere windows på pc'en igjen!

hvis du fortsatt får opp blå skjerm så må du kjøpe ny HD.

sjekk denne linken, her står det litt mer om det tror jeg:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=439737

Jeg kan finne en guide til deg om å ta systemgjennoppretting hvis du ikke vet hvordan du gjør det :)

Lenke til kommentar

Slå av automatisk restart. Dermed vil bluescreen bli stående. Feilmeldingen hjelper deg med å finne ut hva som er galt. Søk på google eller Microsoft med feilkoden.

- Husk at hvis det er hardwarefeil hjelper det ikke å reinstallere Windows. Da må den defekte hardwaredelen byttes.

Lenke til kommentar

når har jeg lest litt på den posten gamezor linka til meg og han ene sa at det kunne vært noe met nettverks kortet. det tror jeg faktisk kan stemme, fordi at WoW funka når jeg var på TG og da brukte jeg nettverkskabel, når jeg er hjemme nå bruker jeg tråløst, så skal prøve og oppdatere driverne der og komme med videre respons etter det er prøvd :)

(takker for svar btw. )

edit: inlegg 300 :D:p

Endret av minotir
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

btw: jeg fikk blåskjerm en gang jeg kom til IF. Grunnen til at jeg fikk det var at driveren til skjermkortet hadde blitt fucka =/

Er ikke sikker på om det er problemet ditt, men er jo mulig skaffe nyeste drivere bare for å teste :)

Lenke til kommentar
Hvis man ikke har en dritt positivt eller konstruktivt å si så ikke åpne kjeften. Innlegg er fjernet :).

6063306[/snapback]

Hvem er det du henviser til? :hmm:

6063924[/snapback]

Noen poster som ikke hadde noe som helst med temaet, og er derfor fjernet.

Men tilbake til temaet her. :hmm:

Har du prøvd å koble til med kabel siden dette virket på TG. Da får du iallefall funnet ut om det er den trådløse forbindelsen som er synderen.

Ellers kan du jo gå over innholdet i maskinen. Se om noe har skranglet løst etter transporten fra TG.

Lenke til kommentar
har oppdatert nettverkskortet nå, men uten lykke. :(

dette var feilmeldingen jeg fikk sist jeg fikk blåskjerm

5960781[/snapback]

Du må trykke der det står:

To view technical information about the error report, click here

Da får du opp ett vindu der det viser endel bokstaver og slikt. Innimellom den informasjonen kan du hvis du er heldig få øye på en fil som ble brukt eller noe som laget problemet. Let igjennom og se hva du finner. Søk på google for å finne ut hvor eller hva filen hører til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...