minotir Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 hei. tenkte jeg skulle spille litt wow i dag. alt gikk bra helt til jeg gikk inn i Ironforge. Da kom den beryktede blåskjermen opp. jeg restarta maskina og spillet, og det ble fortsatt blå skjerm. noen tips om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Dette er egentlig ikke noe problem! det som skjer er at du har fått en harware feil. denne feilen rettes opp igjen ved å avinstallere og installere windows på pc'en igjen! hvis du fortsatt får opp blå skjerm så må du kjøpe ny HD. sjekk denne linken, her står det litt mer om det tror jeg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=439737 Jeg kan finne en guide til deg om å ta systemgjennoppretting hvis du ikke vet hvordan du gjør det Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Slå av automatisk restart. Dermed vil bluescreen bli stående. Feilmeldingen hjelper deg med å finne ut hva som er galt. Søk på google eller Microsoft med feilkoden. - Husk at hvis det er hardwarefeil hjelper det ikke å reinstallere Windows. Da må den defekte hardwaredelen byttes. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) når har jeg lest litt på den posten gamezor linka til meg og han ene sa at det kunne vært noe met nettverks kortet. det tror jeg faktisk kan stemme, fordi at WoW funka når jeg var på TG og da brukte jeg nettverkskabel, når jeg er hjemme nå bruker jeg tråløst, så skal prøve og oppdatere driverne der og komme med videre respons etter det er prøvd (takker for svar btw. ) edit: inlegg 300 Endret 21. april 2006 av minotir Lenke til kommentar
minotir Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) har oppdatert nettverkskortet nå, men uten lykke. dette var feilmeldingen jeg fikk sist jeg fikk blåskjerm Endret 21. april 2006 av minotir Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 da var jeg litt usikker ja! men les dette, kanskje det kan hjelpe deg noe http://itpro.no/art/2245.html Lenke til kommentar
minotir Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 har prøvd memory test, tatt alle kabla i maskina ut og inn igjen. har ikke prøvd og fornya alle driverne, enda, så kansje noen kan si hvilken driver som er mest typisk til dette problemet? Lenke til kommentar
aespN Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 btw: jeg fikk blåskjerm en gang jeg kom til IF. Grunnen til at jeg fikk det var at driveren til skjermkortet hadde blitt fucka =/ Er ikke sikker på om det er problemet ditt, men er jo mulig skaffe nyeste drivere bare for å teste Lenke til kommentar
minotir Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 kan jo prøve takk skal du ha Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hvis man ikke har en dritt positivt eller konstruktivt å si så ikke åpne kjeften. Innlegg er fjernet . Lenke til kommentar
aespN Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hvis man ikke har en dritt positivt eller konstruktivt å si så ikke åpne kjeften. Innlegg er fjernet . 6063306[/snapback] Hvem er det du henviser til? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hvis man ikke har en dritt positivt eller konstruktivt å si så ikke åpne kjeften. Innlegg er fjernet . 6063306[/snapback] Hvem er det du henviser til? 6063924[/snapback] Noen poster som ikke hadde noe som helst med temaet, og er derfor fjernet. Men tilbake til temaet her. Har du prøvd å koble til med kabel siden dette virket på TG. Da får du iallefall funnet ut om det er den trådløse forbindelsen som er synderen. Ellers kan du jo gå over innholdet i maskinen. Se om noe har skranglet løst etter transporten fra TG. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 det kan jeg jo prøve , men får vente til i morgen. må lalle nå. (forresten funka det ikke og reinstallere driveren på skjermkortet) Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 har oppdatert nettverkskortet nå, men uten lykke. dette var feilmeldingen jeg fikk sist jeg fikk blåskjerm 5960781[/snapback] Du må trykke der det står: To view technical information about the error report, click here Da får du opp ett vindu der det viser endel bokstaver og slikt. Innimellom den informasjonen kan du hvis du er heldig få øye på en fil som ble brukt eller noe som laget problemet. Let igjennom og se hva du finner. Søk på google for å finne ut hvor eller hva filen hører til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå