Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 "Partyhit" tyde Partyknüller. "JE MOEDER IS EEN KANKERTRUT" Nederlandsk for "Mor di er ei krefthore" Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Maero. Betyr Bra. På Mentawaisk Lenke til kommentar
Potto Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kan og telja til ti på nordwalesisk av ein eller anna grunn og "ich habe eine grosse ***" :!: Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ich bringe dich um! (Jeg skal drepe deg) Tysk ftw! ^^ Satt og snakka med en tysker en gang, og fortalte han at det jeg hadde lært best gjennom tre år med tysk var akkurat det der. Han fikk seg en gang god latter da, skal jeg si deg! :!: Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ich bin eine kartoffel. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nullus norvegikus urinale singularis. Det er en tullesetning på latinsk som jeg sier hele tiden. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Wat de neuk og wil je neuken. Og Je t'aime mon bebe. Dere kan selv finne ut hva det betyr Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Cerrar tu boca, tu hablas como un locomotivo. Snurp igjen smella di, du maser som et lokomotiv. Var en tur i Søramerika og er temmelig fan av Tufte/Eia. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Maero.Betyr Bra. På Mentawaisk Syke greier. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Tehokas apu kuilville ja halkeville kasille. (med forbehold om skrivefeil, er vel mer som lydskrift å regne) Betyr mild, sensitiv krem for tørre og ru hender på finsk. Endret 8. desember 2008 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå