Eijnar Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hei! Jeg har hatt endel problemer med å spille av film i det siste. Får opp den vanlige feilmeldingen til Windows med "Send" og "Ikke Send". Går jeg inn på "Teknisk Informasjon" og ser, så ser jeg at problemet ligger her: "C:\DOCUME~1\XXXXX~1\LOKALE~1\Temp\3763_appcompat.txt Det samme skjer også ofte i spill. Problemene ligger også da i Temp mappen. Kan dette ha noen sammenheng, og har noen en løsning på problemet mitt? Mvh. -=ZinnX=- Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hei Du kan slette ALT som ligger i temp mappen, det er stort sett søppel etter programmer, installasjoner og malware. Husk og avslutte alle kjørende programmer før du sletter. Avslutt så mye du kan av programmer som kjører i trayet. Du kan også slette innholdet i C:\windows\temp. Hvis du har en gammel installasjon kan du også slette innholdet i C:\winows\prefetch Hvis noe i de to temp mappene ikke lar seg slette prøv å slette i sikkerhets modud. JSTRANDL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå