TST Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Den offisielle meldingen om et nytt Command & Conquer-spill er her, et døgn etter at det pirrende coveret av neste PC Gamer startet sin digitale jordomseiling. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Yey, da kommer det et C&C spill igjen. Håper det blir som RA2... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Skrivefeil: Kampen mellom Global Defense Initiative og The Brotherhood of NOD (eller GDI og NOD på folkemunne) er langt fra, og den tre Skal vel være en "over" etter fra der tenker jeg Ellers er jeg glad for at de går tilbake til røttene. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Yey, da kommer det et C&C spill igjen. Håper det blir som RA2... 5954674[/snapback] håper ikke på det jeg. Må si RA1 var den beste. Synd jeg ikke greier spill med alt for dårlig grafikk lengere Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Håper det blir RA2 i ny forsegling. Jeg elsker den pixel-aktige grafikken <3 Lenke til kommentar
victurus Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Har alltid likt kampen mellom NOD (<3) og GDI. Håper de baserer spillet fra de gode elementene fra C&C og RA. Victurus! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Har alltid likt kampen mellom NOD (<3) og GDI. Håper de baserer spillet fra de gode elementene fra C&C og RA. Victurus! 5954840[/snapback] Enig! *sitre av glede* Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Håper det blir som CnC eller Tiberian Sun =) Hehe Lenke til kommentar
Tim Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Håper det blir som C&C Generals! mmmmmm Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Command & Conquer 3: Tiberium Wars er under utvikling for PC hos EA Los Angeles, hvor det blant annet sitter utviklere fra gamleWestwood. En liten skrifeil der fra siste avsnitt. Ellers bra artikkel. Har jo selv Tiberian Sun, og det er et veldig bra spill, det er det virkelig. Spillet har oversiktlig grafikk, kul basebygging og ikke minst stilige enheter. Om de greier å alge et ordentlig Tiberian spill igjen skal jeg sterkt vurdere å kjøpe det. Snorre Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Supert. Tenker det blir mange timer med dette spillet, om de ikke driter seg ut slik de gjorde med generals (grafikk fokuset ødela hele spillgleden). Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Morro! Håper det blir et aktivt multiplayercommunity. (og en bra MP-del) Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Dette virker lovende! Har allerede vært i utvikling i 4 år. Bilder fra 2002 Nye bilder Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Håper det blir som C&C Generals! mmmmmm 5954969[/snapback] Blir det som det kommer jeg til å gråte og knekke cden. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Dette skal jeg så ha! Spilte RA spillene MYE. Og forhåpentligvis har jeg en ny PC innen den tid som kan drive spillet glitrende:--D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Nå har EA bekreftet at et nytt spill er under utvikling, og gir oss samtidig litt mer å tygge på, samtidig som de naturligvis holder en hel del tilbake. Yes! Har venta lenge på denne bekreftelsen! EA melder at man i det tredje spillet skal gå tilbake til røttene, og de lover mange intense spillopplevelser, akkurat slik tilhengerne av det populære strategiserien forventer. AHA! No har dei veldig mykje å leve opp til, fallhøgda er høg som FY! Vi skaper en ny generasjon Command & Conquer-spill som forholder seg til den originale serien, men som er oppdatert med revolusjonerende grafikk, ytterligere strategisk dybde og funksjoner som kommer til å drive sjangeren videre fremover Akkuratt dette eg har forventa og håpt, men eg må igjen få presisere at dette bør bli bra, sånne uttalelser blir ikkje mykje verd dersom dette viser seg å være ein dårlig fortsettelse på den stien Generals tok. Gje meg sidebar, prefabrikerte bygningar, stort sett dei originale C&C-spela (alle spela i serien, med eit unntak av Generals har strengt tatt hatt samme GUI) og eg er solgt, alle EA sine tidlegare synder skal eg fortrenge dersom C&C3 blir bra. Endret 20. april 2006 av zeph Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Som jeg trodde. Gamle westwood gutta (de få som er igjen) som utvikler spillet. Dette blir veldig spennende! Er 110% sikker på at de klarer å få til noe bra her. Og nekter å tro at de skuffer fansen av serien. De er nok smertelig klar over hva som står på spill - og hvor høye forventninger denne hypen ang. spillet har skapt. Gleder meg til E3 nå. Må komme noe mer info der! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Håper det blir som C&C Generals! mmmmmm 5954969[/snapback] Håper de går bort fra generals, og tilbake til C&C/Tiberian Sun.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Det ser jo veldig bra ut da. Jeg gleder meg skikkelig! men det er lenge til 2007 har alltid vært stor fan av C&C-serien. har vel spilt alle spillene i den serien (ikke alle exp). *mimre om første gangen jeg spilte C&C-demoen på en 486* Endret 20. april 2006 av Kenny000 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Gleder meg superhardt. fan jeg spilte & digga C&C & RA & Tiberian Sun back in the days... har fremdeles Tib Sun men det funker ikke :\. dette kan bli bra, here's to hoping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg