brukernamn Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 kver eneste driver eg har prøvd å innstalere på 3d-kortet mitt, må eg selvsagt restarte maskina etter innstalasjon, og når den starter på nytt kommer d fram en svart skjerm og i mitten står d: OUT OF RAGE.. dette finner ikke eg ut kossen eg gjer, men viss dere veit d, så sei ka eg må gjere... eg har en geforce2 gts 32ddr, fra winfast, med tv-ut og P-II 300 og 128sd ram eg vil gjerne ha detonator4, eller detonatorXP som den skal hete.... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Du mener vel "out of range"? "Out of rage" høres litt overdrevet ut, syns no eg... Viss ikkje må da vel vera ein staveleif, er du ikkje enig? :razz: Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 23. september 2001 Forfatter Del Skrevet 23. september 2001 jo, eg mente out of range skreiv feil veit d noke om d og kansje? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Du skriv heller ingenting om kva OS du prøver å kjøre det på? Sjekk etter nye drivarar? :smile: Lenke til kommentar
Digger Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Det høres nesten ut som at skjermen din ikke takler oppløsningen som kortet kommer med eller noe i den duren........ Du skriver ikke hva type skjerm du har....... Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Jepp, kortet er garantert satt opp med for høy frekvens evt. oppløsning slik at skjermen kutter. Gjør noen triks i sikkermodus, så ordner det seg sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå