Gunfreak Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) advarsel bilde heavy post Her er en liten fortelling om et slag jeg spilte i Take Command 2nd Manassas Dette er fra det tredje senarioet man spiller, og man spiller som A.P Hill en General for sørstatene. Når du begynner Senarioet er slaget i full gang, og Sørstatenes linjer holder på å falle i grus, det første man må gjøre er å få opp noen 1000 mann så man kan forsvare linjene og drive Nordstatene tilbake. Jeg fikk samlet ca. 2000 mann, fikk de inn i formasjon og begynte å drive fienden tilbake på den venstre flanken, det ble mye skyting i skogen men fikk tatt kontroll. I mellomtiden hadde jeg fått opp 2000 mann til å begynte å ta tilbake den høre flanken. etter sporadiske kamper fikk jeg kontroll på linjne mine, og har fått opp alle mine soldater (ca. 10 000) jeg strakk linjen min ca. 800-1000 meter ut, og var i god stand, mistet bare ca. 150mann, mens fienden mistet over 200. Jeg får da beskjed fra min kommandør ( Stonewall Jackson) om å presse fienden. foran meg var den bare noen 100 mann og et stort batteri med kanoner (ca. 30) Jeg begynte å flytte linjene mine over sletta. Etter noen lettere kamper begynner fienden å trekke seg tilbake til et skogholt, jeg får igjen beskjed om å forsette å presse fienden. Når jeg nærmer meg skogholtet med mine menn, stormer fienden ut med flere 1000 mann, kanskje 5000, det blir et et blodig slag. På venstre flanke er det skog å jeg møter voldsom motstand, flere av mine Brigader begynner å miste motet sitt og trekker seg tilbake. Heldigvis går det mye bedre på høyre flanke og etter bare 10 minutter er den siden fri for fiender, mine generaler tar det initiativet og går mot venstre flanke. De tappere nordstats soldatene på venstre flanke blir omringet og utslettet, de som overlever trekker seg tilbake. Seieren er min!! Men seieren var dyr. og jeg mistet over 1000 mann som ikke vil kunne hjelpe sørstatene til frihet, edit: wikipedia artikkel om det ekte slaget, utspilte seg nesten helt likt i spillet, http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Cedar_Mountain Endret 20. april 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det spillet ser gøy ut Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 det er det, hadde nettopp en fullt slag, der hele jorder var fulle av døde og døende soldater Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Synd at grafikken er såpass frastøtende. Troppene og bakgrunnen minner meg om medieval/shogun: total war-motoren, og de spillene begynner å dra litt på årene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 bilder gir ikke helt det riktige intrykket, man skal jo faktisk ikke ser mennesker perfekt fra 2000 meters hold. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Må være litt snålt å spille et spill som prøver å fortelle historien korrekt. Da er jo slagene allerede spillt da, og i ditt tilfelle, vunnet ... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 det er jo det man kan forandre, man får se hvor lite som skal til får å gjøre et tap om til en seier, elller en seier om til et tap Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Synd at grafikken er såpass frastøtende. Troppene og bakgrunnen minner meg om medieval/shogun: total war-motoren, og de spillene begynner å dra litt på årene. 5973496[/snapback] Uansett, må nok si meg enig i det der. Uansett hvor bra et spill kan være- når det ser så jævlig ut står jeg nok over. Kan være jeg går glipp av noe, men sånn er det bare. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 last ned demo'n da vel. http://gamer.no/demo/pc/take_command_2nd_manassas/24595 vil anbefale Divison toturial, Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Vel det er mange spill som har utrolig dårlig grafikk men Gameplayen er 100% Ta foreksempel Ice Wind dale , eller Resident Evil spillene ( PC 1,2,3 ) Min mening så er grafikk bare bonus Gameplay er alt Endret 25. april 2006 av Yuri555 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå