Vu-caN Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Var bare dette som manglet nå fra NRK sin side nå. Trenger penger til å finansiere enda en NRKkanal... Kan de ikke bare fjerne nrk2 og heller senke lisensen? ... en tvkanal for barn er vel neppe til gode for barna(Fra 06:00-19:00 riktignok). Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Tja.. hadde nok vært bedre å gjøre en av to ting når det gjelder lisensavgift: 1. Legge dette inn som en vanlig post i statsbudsjettet som skulle finansieres via skatteinntekter. (kjipt for de som ikke har tv men slik er jo systemet) 2. Kryptere NRK sendinger og kreve inn betaling for dem som ønsker å ha disse kanalene. Utenom dette er det jo et alternativ å reklamefinansiere nrk også.. Men det blir vel aldri aktuelt. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hvis de legger om til digitalt bakkenett åpner det muligheter for betal-TV. Alt ligger da til rette for at de som ikke vil ha NRK kan velge det bort. Men kommer det til å skje? Neppe... ARGH! Staten burde ikke ha som oppgave å drive en TV-stasjon i det hele tatt. Kan strekke meg til én radiokanal for å være komprimissvillig. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Ideen rundt en tv-kanal for barn er jeg ikke sikker på om jeg liker. Men tankene deres rundt å opprette en ren nyhetskanal med aktualiteter og nyhetsfokus døgnet rundt, stiller jeg meg svært positiv til. Helst skulle jeg sett at de opprettet NRK3 som den rene nyhetskanalen de tenker NRK2 skal være, og lot NRK2 være slik som vi kjenner kanalen i dag. Men en tv-kanal for barn er vel kanskje ikke så ille, allikevel. Kan ikke si at jeg er så fryktelig begeistrer for Disney-boomen selv. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg støtter en politisk nyhets kanal, men en barnekanal ser jeg ikke helt behovet med, da det finnest en hel haug andre norske barnekanaler allerede. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg lurer nå på om ikke barna våre burde bli sendt ut for å leke fremfor å sitte foran tittekassa hele dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå