levlex Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Nå kan du for første gang i Norge få reklame på telefonen via blåtann. Om byråene får det som de vil blir det ikke siste gang. Snart vil vi vasse i reklametilbud mottatt via blåtann. Les mer Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Så lenge det er frivelig, altså at man aktivt må gjøre noe for å mota, i dette tilfellet å skru på blåtann, ser jeg ikke dette som noe negativt.... Så, velkommen skal du være blåtannsreklame. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Kunne jo vært ganske bra å bli opplyst om bra tilbud via BT på mobilen når man kommer inn i butikken... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 med rekkevidden til en gjennomsnitts blåtannsender så ville du mottatt tilbudet når du kom inn i senteret, og butikken var på andre siden av bygget... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Så fremt man kan velge om man vil motta reklamen eller ikke, ser jeg ikke noe galt i det. Det kan kanskje bli en suksess - hvem vet? Endret 20. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Reklamen er forresten på nasjonaltheatret også. Hadde tenkt å poste om det i mobilkafeen, men artikkelen kom meg i forkjøpet. Merket at jeg ble spurt om jeg ville motta ScaryMovie-bilde. Så ikke at jeg sto rett til høyre for en reklameplakat som forklarte alt i begynnelsen. Selv om man aktivt må godta reklamen for å få den må man også aktivt si nei, om man har bluetooth på. Synes forsåvidt slike reklamer likevel kan være greie. Ikke det verste i hvert fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg