ragamuffin Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 At det er gildt på Vestlandet kan ingen nekte for Eggenibba i Breim, for de spesiellt interesserte. Satt sammen av to bilder. 10D + 17-40 4L Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Ett ord slo meg da jeg så det: Dritkult. Synd at det var såpass mye grå skyer til høyre der, men det kan en vel ikke få gjort noe med. Inspirerende bilde:) Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Ett ord slo meg da jeg så det: Dritkult. Synd at det var såpass mye grå skyer til høyre der, men det kan en vel ikke få gjort noe med. Inspirerende bilde:) 5954020[/snapback] Takker for comment. Jo det var lite å gjøre med de skyene;) Jeg for min del syntes de var med på å tilføre bildet en ekstra dimmensjon. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Rett og slett heftig Selv synes jeg ikke de skyene gjorde noe særlig, viser bare at denne karen virkelig er høyt oppe. Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Jeg syns det var skyene som gjorde bildet. Det er takket være skyene det virker som han er i Himmalaya. Uten skyene hadde det blitt et helt vanlig fjellbilde, men nå ble det tøft. Bra bilde. Endret 20. april 2006 av Cirrrus Lenke til kommentar
brainware Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Fint lys og mørke skyer ga fin dynamikk i bildet. Fint tenkt og komponert. Et godt bilde rett og slett. Det eneste jeg ikke helt liker er formatet, og kunne tenkt meg sett dette bildet gjort av høydeformat og satt sammen tilsvarende 24x36 mm formatet. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Veldig bra og fin dramatikk med skyene. Flott eksponert og sammenlimt. Er litt usikker på om ikke bildet hadde blitt enda bedre dersom motivet ikke hadde vært så midtstilt. Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Rått bilde, jeg kommer fra Gloppen selv Mulig å få en kopi av den originale delen av bilde hvor man ser Eggjedalen? (ovafor Gravarvatnet) Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Takker for nye kommentarer Oracel, er det høyresiden av bildet du tenker på? (er vel det, men jeg har da andre bilder som viser Eggjedalen bedre om det var det du jakta på) Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Oracel, er det høyresiden av bildet du tenker på? (er vel det, men jeg har da andre bilder som viser Eggjedalen bedre om det var det du jakta på) 5959337[/snapback] Litt vanskelig å forklare, så her er bildet igjen med Eggjedalen innringet: Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Her passet midtstilt motiv perfekt! Skyene er også veldig bra, man får inntrykk av at dette er høyt. Hvordan tok du bildet foresten? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Kjempestilig bilde! Skyene til høyre passet inn, synes jeg. Veldig tøft bilde. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Her passet midtstilt motiv perfekt!Skyene er også veldig bra, man får inntrykk av at dette er høyt. Hvordan tok du bildet foresten? 5966637[/snapback] Fint du likte det To bilder er tatt på vid vinkel og deretter speilsa sammen til ett i PS, om det var svar på spørsmålet.. Endret 24. april 2006 av ragamuffin Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Vakkert! Vi har mye fin natur her i landet, og særlig på fjellet. Det viser du på en god måte her. Skyfritt vær er fint, men sol med litt skyer er enda bedre. Skyene bidrar til å gi følelsen av høyde, at dette er en fjelltopp som stikker opp i skyene. Jeg liker det. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Et flott stykke norsk natur, respektfullt gjengitt. Nydelig landskapsbilde, og de skyene plager ikke meg nevneverdig (jeg er da vestlending!). Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Dette var fryktlig tøft.. For en natur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå