Gå til innhold

Mest populære tele linser

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en formening om hvilke linser som mest populære i Norge?

I prisklasse 6000,- og oppover. La oss for orden skyld holde oss til Canon, finnes det noen slik statistikk?

Fra det jeg har lest på dette forum kan det virke som om alle ønsker seg en 70-200 i en eller annen utgave. Hva sier dere, er det noen som jobber i en stor fotobutikk?

Mulig jeg tar med noen linser hjem fra utlandet og da ønsker jeg å ta med rett type slik at jeg ikke brenner inne med de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja dette er vel nesten blitt folkezoomen i Norge. Jeg tror ikke jeg gidder å ta med f/4 utgaven, den koster jo ingenting her og finnes på lager en del steder.

Men en 70-200 2,8 uten IS og en 300mm med IS bør kunne være greit å bli kvitt kanskje.

Lenke til kommentar
Ja dette er vel nesten blitt folkezoomen i Norge. Jeg tror ikke jeg gidder å ta med f/4 utgaven, den koster jo ingenting her og finnes på lager en del steder.

Men en 70-200 2,8 uten IS og en 300mm med IS bør kunne være greit å bli kvitt kanskje.

5954014[/snapback]

De to IS variantene er sjelden kost på bruktmarkedet, men alle de tre vil bli solgt nærmest på timen dersom prisforlangende ikke er helt på jordet. ( foto.no/bruktmarked )

[på den annen side er vel faren stor for at du vil beholde objektivet selv ;)]

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...