Sovietpig Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) jeg leter etter et hovedkort med sli mulighet, 939 sokkel og pci-e, til under 900 kr det skal ikke overklokkes, gjerne med passiv kjøling. ar dere noen lure forslag? Endret 20. april 2006 av kfz Lenke til kommentar
Dbsnike Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 hva med dette? http://www.asrock.com/product/939SLI32-eSATA2.htm jeg tenker på å kjøpe det, men jeg håper at det ikke er noen kompabilitetsproblemer koblet til den ikkenvidiacertifiserte SLIen Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 https://prisguiden.no/product.php?product_id=38407 Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Hei ! Dette Abit kortet er veldig bra : i prisguiden Har bestillt dette selv En god test av koret her : vr-zone.com MVH Erlend Edit : fflex var før visst meg Endret 20. april 2006 av erlend_vellle Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Eller eventuelt dette : Abit KN8-SLI Ekte SLI 4xSATA2 Passiv chipset kjøling. Gode justeringsmuligheter på Volt Firewire+++ Har det selv , fint SLI budsjett kort , selv bruker jeg det i en PC som brukes til videoredigering. EDIT: Lol , halve kongeriket var før meg! :!: Endret 20. april 2006 av dkvam Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Definitivt kjøp et Asus A8N-SLI Deluxe, er ikke en tvil. Jeg hadde kjøpt det! Det er også anbefalt av hardware.no i testen dems. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Eller eventuelt dette : Abit KN8-SLI Det var da mange som likte det ! Men ikke noe rart det da Lenke til kommentar
m-lyng Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Eller eventuelt dette : Abit KN8-SLI Det var da mange som likte det ! Men ikke noe rart det da 5954819[/snapback] Jeg har kjøpt 2 stk . Jeg har ikke klart å få netverkskortet til å virke riktig. Den bare står og blinker tilkoblet og ikke tilkoblet. Måtte deaktiveret den og sette inn en annen Har hørt om andre som opplever dette men vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå