Gå til innhold

Min erfaring om xbox 360 til nå

Straffa

Anbefalte innlegg

Mulig eg tar feil her,men blei ikkje Condemned utviklet likt til PC og 360? Bare det at Condemned skulle bli en lanseringstittel til 360,og kom derfor ut før?

5996371[/snapback]

Siden de har utviklet det parallelt til begge platformene, og 360 er den nye platformen der de formodelig har minst erfaring, så er det ikke rart at den versjonen av spillet deres er svakest teknisk.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så må en også huske på at spille benytter seg av FEAR motioren,så den har de som du sier,meir erfaring med til PC. Condemned går også en del bedre enn FEAR på svakere maskiner har eg lest :)

5996414[/snapback]

Stemmer det at Condemned ikke er så krevende som F.E.A.R. Det kan være at F.E.A.R har mere skygge effekter enn det Condemned har.

Det som er litt underlig er at når Condemned ikke er så krevende på PC men alikevel har det store problemer 360 kan man begynne å lure litt.

Er ikke condemned til PC en port fra 360? Den ble laget hovedsakelig til 360

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Så må en også huske på at spille benytter seg av FEAR motioren,så den har de som du sier,meir erfaring med til PC. Condemned går også en del bedre enn FEAR på svakere maskiner har eg lest :)

5996414[/snapback]

Stemmer det at Condemned ikke er så krevende som F.E.A.R. Det kan være at F.E.A.R har mere skygge effekter enn det Condemned har.

Det som er litt underlig er at når Condemned ikke er så krevende på PC men alikevel har det store problemer 360 kan man begynne å lure litt.

5996441[/snapback]

Eg skjønner skepsisen din, og vi kan ikje gå her for all evig tid å skylle på dårlig optimaliseringer heller. Men tro meg, det vil bli bedre med tiden.

Lenke til kommentar

mine erfaringer:

1: fikk den 2. desember, ble dritglad

2: Spilte ett par dager, og ----(frys)

3: etter gjentatte forsøk på å spille det, har det klikket hver gang, og verre ble det med tiden.

4: Respekten mi for M$ gikk ned. (da ender den i minus)

5: får vite at nye xbox 360'er blir bedre

6: blir dritsur

7: klaget til butikken, fikk nr. og skal ringe de i morgen.

8: prøvde det i dag, 360'en frøys, og nå skriver jeg dette.

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg her er at naar spillet "hakker" (framedrops), saa kaller de det for lagging, uansett. Lagging er et nettverksproblem! Du kan ikke lagge hvis du ikke spiller med nettverksforbindelse.

Saa, naa fikk jeg endelig sagt det.

Lenke til kommentar
mine erfaringer:

3: etter gjentatte forsøk på å spille det, har det klikket hver gang, og verre ble det med tiden.

6000297[/snapback]

Må bare skrive at jeg aldri har hatt problemer. Slik jeg ser det har du vært utrolig uheldig.

Lenke til kommentar
mine erfaringer:

6000297[/snapback]

Må bare skrive at jeg aldri har hatt problemer. Slik jeg ser det har du vært utrolig uheldig.

6002445[/snapback]

Tenker det samme. Har ikke hatt et eneste problem, hverken med stabilitet eller ytelse. Kjenner heller ingen som har hatt nevneverdige problemer, men det er jo mulig at det har vært en produksjonsserie som ikke har hatt like høy kvalitet.

Synes denne sytinga om ytelsen er patetisk. Har spilt PC spill i alle år og har hatt mye større problemer med å få ting til å gå glatt der enn på X360, selv med solid hardware. At ting føles seigt kan jo ha noe med at en gamepad aldri blir like responsiv som mus/tastatur.

Lenke til kommentar

5996441[/snapback]

Xbox360 devkits kom veldig seint ut i løypa.

Det hele koker ned til to ting, tid og forståelse av hardwaren, og med første generasjons spillene er dette i veldig liten grad til stede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...