Wetatron Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hei! Jeg trenger en ny trådløs/kablet router nå da min gamle D-Link DI-714P+ gikk dukken. Jeg ønsker: + 802.11g + Minimum 4 ethernet porter (+ 1 WAN) + Stabil bruk av trådløst + Relativt brukervennlig og go basis-funksjonalitet (forwarding av porter mest) (+ Print-server til paralell port hvis mulig) Trenger ikke: - Noen extreme gamer finesser e.l. Er det noen som har noen anbefalinger? All hjelp mottas med takk.. Har forsåvidt vært fornøyd med min gamle D-Link stort sett, til tross for deres litt frynsete rykte.. Noen som har noen erfaringer med D-Link DI-824? Mvh Wetatron Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Linksys WRT. Prøv å få en som enda kjører Linux. Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Linksys WRT54GL eller WRT54GS Lenke til kommentar
Wetatron Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 GL er vel Linux-versjonen? Høres ut som dere er enige, og jeg har allerede tenkt på den.. men andre forslag (evt. bekreftelser) godtas med takk! Takk for svarene så langt! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Så installerer du bare dd-wrt på www.dd-wrt.com, så har du verdens beste og mest konfigurerbare ruter i forhold prisen. Endret 20. april 2006 av deleder Lenke til kommentar
Wetatron Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Noen som vet om denne: Linksys Wireless-G Broadband Router 54 Mbps 802.11g, WPA, QoS, 4P switch Varenr.:306148 Fra denne siden (www.datakjeden.no): Trådløse routere hos Datakjeden Trondheim (evt søk på varenummeret over) er GL eller GS (eller evt. sikkert at den er en av..) deleder: Vet du om det er GL (eller GS) versjonen som støtter Linux? Antar lenken du gav er en fin linux-ting Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 "L"'en står vel for Linux? Mulig noen av GS kjører linux og, men er en egen tråd om dette i forumet, du kan jo sjekke den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå