kilogram Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Microsoft jobber med sosialt søk Microsofts MSN-avdeling har avslørt at de nå jobber med en såkalt sosial søketjeneste. Tjenesten skal ta i bruk søkealternativer som likt-tenkende søkere har brukt tidligere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Interessant. Vi får se om Microsoft greier å ta tilbake litt av markedsandelene fra Google. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg venter i spenning på hva de får til. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hvilken informasjon er det terroristene må ha så fort? Kan de ikke forberede seg på forhånd? Jeg skjønner heller ikke at det kan gjøre så mye fra eller til om en pedofil lettere finner litt informasjon om et barn. Teknologien virker interessant. Den minner meg om en sak jeg så i Illustrert Vitenskap for mange år siden. Den het "Datamaskinen i solbrillene" eller noe. I denne fremtidsvisjonen kunne man, selvfølgelig i tillegg til å kommunisere muntlig og skriftlig og lese på internett, automatisk få opp informasjon om alt man ser på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå