propel Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 hva for porter må jeg åpne? har på dmz saken men får likevell ikke kontakt nor jeg bruker gamespy. Noen som vet åssen jeg skal fixse dette uten å koble fra routern. har 4 amskiner p som er avhenig av routern for I-nett connection. Lenke til kommentar
kickass7 Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 kan du ikke bare åpne alle j....vla portene da?! slett hele filteret i routeren.går fint det. Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hvilke porter åpner man hvis man skal åpne alle, eller lettere sagt hvor mange porter finnes det? Tenkte å lage ett oppsett hvor jeg åpner rubbel og bit - åpner jeg da for port nr 1 til og med hva? Ang. Gamespy. Det kommer vel litt ann på hvilket spill du skal spille. ee Lenke til kommentar
kickass7 Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Den 2002-09-30 23:40, skrev EvilElvis99: Hvilke porter åpner man hvis man skal åpne alle, eller lettere sagt hvor mange porter finnes det? Tenkte å lage ett oppsett hvor jeg åpner rubbel og bit - åpner jeg da for port nr 1 til og med hva? Kommer helt an på hvem som har konfigurert routeren det. kan jo sette opp sykt mange filtere (trenger ikke halvparten av de spør du meg....). Telnet er et populært program når det gjelder router config. der kan du slette hele filteret til routeren, og da åpner du hver eneste port! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå