ragamuffin Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Noen som har peiling på om de to ekstra setene i 7-seteren går på bekostning av plass i bagasjerommet i forhold til en 5-seter eller har de like stor kapasitet? Teoretisk sett skulle man vel tro det, men hvordan er det i praksis? [postet i feil tema ser jeg, men får vel ikke flyttet...?] Endret 20. april 2006 av ragamuffin Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Satt på med en Touran taxi for ikke så lenge siden, og da endte vi opp med 7 personer, da måtte han legge opp to ekstra seter i bagasjerommet, ergo forsvant så og si all bagasjeplassen.. Satt ikke baki selv, men det hørtes trangt ut.. så tror nok ikke du har plass til så mye som ei bruskasse der. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Hehe...selvsagt forsvinner plassen når setene er i bruk, men når de ikke er det legges de jo ned i dørken og det er den plassen jeg lurer på om kan benyttes til andre formål i 5-seteren Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 aha, my bad, misforstod litt der.. setene blir lagt ned i dørken ja, bare å felle opp og ned etter behov. Men der vet jeg ikke nøyaktig hvordan det blir med plassen, hvordan det blir utnytta.. sorry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå