Faris Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Har fått i skoleoppgave å lage en flashfilm. Vi fikk et ord å lage filmen utifra, rullestol :!:. Noen ideer om hva for en historie jeg kan lage rund dette? Sitter helt fast, kommer ikke på noe Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 hvordan sjanger skal det være? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Komedie: EN dude som triller ned en trap av en eller annen grunn ;P hehe !;P eller kanskje en dude som trixer litt extremt med en rulle stol, med de styggeste trixene du kan finne på menne mer info om sjanger elns hadde hvert kjekt ja Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Det er egentlig samme hvilken sjanger det er, sålenge det er med en rullestol:P Jeg har funnet på en dust ide da: En kar som popper piller og drikker syre ser masse syner og inbiller seg ting. Så hopper han utfor et stup og brekker begge bena, så han må sitte i rullestol. Dummeste ideen noensinne:D. Hvis jeg gjør dette blir det i litt "Salad fingers" stil. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 se for deg en 3km lang bakke med diverse hindringer. helling på 30 grader. rullestolbruker med gammel skinnlue og pilotbriller! there's your story mate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå