Espen pai Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 veldig spennende test igrunnen... tror det hadde passet bra med ett skrikefjes på slutten der da... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Slutt med kvininga om IE og blås støvet av den. Det gjorde jeg Ganske spent på hva dette var godt for. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ganske spent på hva dette var godt for. 5964298[/snapback] Det er jeg og. *vente* Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Da har jeg flyttet meg over på en windows maskin og gjort undersøkelsen din. Gleder meg til å få vite hva det er jeg har drevet med. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Men for all del, skjønner dere Firefox fanatikere som ikke syntes dette var noe særlig, men håper dere kan svelge en kamel og bidra i vitenskapens navn! Kom gjerne med innspill! Mvh Kjetil Heggelund 5953752[/snapback] Eventuelt kan vitenskapens høye herrer kaste av seg den tonen og akseptere den feedbacken de får, og forstå at den ikke er grunnløs. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Eventuelt kan vitenskapens høye herrer kaste av seg den tonen og akseptere den feedbacken de får, og forstå at den ikke er grunnløs. Jeg vil nesten si den ER grunnløs akkurat i dette tilfellet. Det er snakk om en bitteliten test, som overhodet ikke fucker opp noe som helst på pc-en selv om den bruker IE. Jeg regner med at de ikke har noen grunn til å lage noe som funker overalt, da dette bare er en liten test og ikke et massivt nytteprogram alle må ha. Endret 22. april 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Trodde faktisk det var brysomt å ta den helt til jeg gjorde det selv. Den installeringen krever ca to tastetrykk. Litt langtekelig test, men så har ikke jeg peiling på psykologi så jeg kan vel egentlig ikke uttale meg. Jeg tok den ihvertfall. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Flott, nå er det ikke lenge til vi har nok forsøkspersoner. Og når det magiske tallet er nådd skal jeg fortelle dere mer om hva det hele handlet om. Evig takknemlig for hva dere gjør! Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 mangler fortsatt noen deltakere, så gjør et siste forsøk. Mangler ca 10 stk. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Kjedeligste jeg har gjort på en stund, men ble da ferdig til slutt. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg klør av nysgjerrighet etter å få vite hva jeg har hjulpet til med. Nå BØR det komme et skikkelig lekkert bilde i "Forumbrukere som slikker på hardware"-tråden Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Da var testen tatt... Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Jeg klør av nysgjerrighet etter å få vite hva jeg har hjulpet til med.Nå BØR det komme et skikkelig lekkert bilde i "Forumbrukere som slikker på hardware"-tråden 5974376[/snapback] Heh, må innrømme jeg hadde håpet dere skulle glemme det løftet, men må tydeligvis kaste meg i fotograferinga Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg sitter fortsatt her og venter i spenning på hva dette forsøket dreide seg om. Jeg begynner snart å tro at det er en test på tålmodighet, slik en annen forumbruker tenkte litt tidligere i tråden. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det var litt av en tålmodighetstest, viss jeg får kalle det. Tok den jeg da Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) veldig spennende test igrunnen... tror det hadde passet bra med ett skrikefjes på slutten der da... 5963254[/snapback] Jeg venter på det... Derfor har jeg da også skrudd volumet helt ned. Endret 25. april 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Klarte endelig å tvinge meg til å fyre opp IE, men så skal den jammen meg ha en ActiveX-plugin også. Nei takk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Starter testen på nytt hvis man alt+tab-er? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg tror at vi aldri kommer til å få vite hva dette var... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå