intox_neb Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Heh, må si du er den første som er opp 100% cpu bruk på testen, så mulig du må sjekke om det kanskje var andre årsaker til dette Ellers er det ingen test, skal forklare mer når jeg har fått nok deltakere. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Hvis jeg får nok deltakere skal jeg komme med et bidrag til tråden "forumbrukere som slikker hardware" Burde være incentiv i massvis til å kaste seg over denne undersøkelsen! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Er det en tolmodighetstest? Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hvis jeg får nok deltakere skal jeg komme med et bidrag til tråden "forumbrukere som slikker hardware" Burde være incentiv i massvis til å kaste seg over denne undersøkelsen! 5954727[/snapback] Jeg bidrar til et godt foremål. Det var ganske kjedelig, men hva gjør man ikke for vitenskapen (og for å se studenter slikke på hardware). Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Der har vi rette holdninga Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Om dere skaffer en i Opera så gjør jeg det.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hvor mange ganger må jeg installere det der greiene? ... Funker ikke hos meg =/ Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Beklager, men bare IE støttes for øyeblikket. Prøv og restarte browseren etter plug-in er installert hvis det ikke funker med en gang. Endret 20. april 2006 av intox_neb Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg prøvde som best jeg kunne jeg, i windows, med IE og lastet ned og installerte activex greiene og restartet browser.. Kan godt prøve på bærbaren til dama om en stund Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Jeg prøvde som best jeg kunne jeg, i windows, med IE og lastet ned og installerte activex greiene og restartet browser..Kan godt prøve på bærbaren til dama om en stund 5955716[/snapback] flotte greier Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 T-Solberg sier: Jeg har deltatt i forsøket ditt. Er spent på hva dette er. Jeg tenkte litt på ESP, er jeg inne på noe? Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 T-Solberg sier: Jeg har deltatt i forsøket ditt. Er spent på hva dette er. Jeg tenkte litt på ESP, er jeg inne på noe? 5955959[/snapback] skal sjekke om jeg har nok deltakere i morra, hvis det er nok skal jeg fortelle hva det går ut på. Men skjønner dere er veldig interessert Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Trenger fortsatt flere deltakere, pleeze Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Så mannet jeg meg opp til å bruke IE å laste ned ActiveX 2.0 da dette ble resultatet Holdt på i 20 sekunder, det var nok psykologi test for meg ja Vil jeg kjede meg kan jeg heller spille kabal enn å holde på med en test som er så dum som du kan få det Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Så mannet jeg meg opp til å bruke IE å laste ned ActiveX 2.0 da dette ble resultatet Holdt på i 20 sekunder, det var nok psykologi test for meg ja Vil jeg kjede meg kan jeg heller spille kabal enn å holde på med en test som er så dum som du kan få det 5960090[/snapback] Du skal jo ta testen for å hjelpe til med testen, ikke for å ha det gøy... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Da har jeg tatt testen. Jeg har mine formeninger om hva formålet er Blir spennende å høre hva det egentlig er Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 IE klikka jo i vinkel når jeg åpnet det.. Ser ingen grunn til å ta denne testen når den kun er for IE! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jess, da hadde man tatt testen Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Vær litt behjelpelige da. Det er jo ikke vanskelig å starte IE (om dere har den) og ta testen. Dere har da såpass peiling på data at dere klarer å kjøre IE uten å få den full av dritt en eneste gang. Synes mange av dere er fryktelig vanskelige nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå