intox_neb Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Heisann hardware venner! Driver for tiden å utfører en psykologisk undersøkelse ved universitetet i Tromsø, og trenger mange deltakere! Formålet i tillegg til undersøkelsen isolert er å teste ut et web basert verktøy for design og administrering av psykologiske undersøkelser. Forsøket finner du her: http://uit-psyk.net/exp.html Tar i underkant av 10 minutter På forhånd takk! Mvh Kjetil Heggelund Profesjonsstudiet i psykologi IPS Universitetet i Tromsø Endret 8. mai 2006 av intox_neb Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Del 1: Ha et webinterface som fungerer i nettleserene Å sette en hindring som kun får det til å fungere i IE er jo ikke akkurat optimalt/brukervennlig. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 ÆÆH! This site requires Explorer! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Tillegg til at det bare fungerer bare i IE så krever det ActiveX 2.0! Noe jeg ikke gidder å laste ned! Endret 20. april 2006 av vivastar Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) hva i svarte? tenkte jeg skulle være litt grei. åpnet IE (grøss) for så å installere ActiveX 2.0 (dobbeltgrøss). men så begynte testen. Hva i svarte er dette? skal det være en logisk test? skal man forstå når rød firkant kommer?? blæh.. dette sugde max. ikke tar det slutt heller *ctrl + alt + del* *lukke* Endret 20. april 2006 av Kenny000 Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Dårlig test den tok jo aldri slutt! Crtl + alt + del her også.... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Siden krever IE, og det er dermed totalt uaktuelt å støtte dette prosjektet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Siden krever IE, og det er dermed totalt uaktuelt å støtte dette prosjektet. 5953596[/snapback] Agreed. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Lag noe som fungerer i Firefox, og da uten Active X 2.0, takk Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Må nok bare slenge meg på lasset her med "beklager, jeg gjør det ikke". Den største grunnen er at de krever Explorer. Jeg åpner ikke explorer annet enn ved tipping og det er vær sjette uke, noe som er nok i massevis for min del. Endre litt på det slik at det støtter flere nettlesere enn bare IE så kanskje det blir litt bedre. De fleste på HW forumet er vel lite eller mindre glad i IE Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Dette var jo morro, stor aktivitet her skjønner jeg Ellers må jeg bare beklage at verktøyet for øyeblikket bare støtter Internet Explorer, men er blitt informert om at en plug-in som støtter Firefox snart skal være ferdigutviklet. Men for all del, skjønner dere Firefox fanatikere som ikke syntes dette var noe særlig, men håper dere kan svelge en kamel og bidra i vitenskapens navn! Kom gjerne med innspill! Mvh Kjetil Heggelund Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg skulle gjerne svelgt en kamel, men jeg har dessverre ikke IE Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 jeg skjønte fremdeles ikke hva som er poenget med testen.. hva skal man egentlig gjøre?? tippe når det kommer en rød basert på at den grønne dukker opp? Lenke til kommentar
nree Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Skulle gjerne ha vert med om man ikke måtte bruke IE.. Sitter på linux, ikke så veldig å få IE inn på linux? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Skulle gjerne ha hjulpet en fellow psykologistudent, men har dessverre ikke internet explorer. Hvilket eksperiment er det forresten snakk om? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Satt i 3 minutt, gadd ikke mer. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Forsøket varer i underkant av 10 minutter. Hvis dere sitter dere ned med forsøket setter jeg stor pris på om dere gjennomfører hele forsøket, ellers må data forkastes. Når jeg har fått nok forsøkspersoner jeg evt. si noe mer om hva forsøket går ut på. Ellers er dette IKKE en psykologisk TEST av noe slag. PS: Skjønner dere er noe mer bevisst på valg av nettleser enn resten befolkningen, siden dere tross er et noe spesielt utvalg med store kunnskaper innenfor data. Men for dere som bruker Internet Explorer, hadde vært flott om dere deltok! Endret 20. april 2006 av intox_neb Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg skulle gjerne deltatt. Men da må dere gjøre det mulig også for mac brukere. Jeg får tak i Internett Explorer men finner ingen Active X 2.0 som fungerer. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg skulle gjerne hjelpe, startet opp IE, kjørte igang testen. *krasj* IE låste seg på 100% CPU-bruk, og jeg foreslår at du fikser det Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Det hørtes ut som en kognitiv test allà Signal Detection. Skal prøve å få gjennomført testen en dag jeg er på NTNU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå