Gå til innhold

Forklaring til forsøket "hjelp psykologistudent".

intox_neb

Anbefalte innlegg

Heisann hardware venner!

Driver for tiden å utfører en psykologisk undersøkelse ved universitetet i Tromsø, og trenger mange deltakere! Formålet i tillegg til undersøkelsen isolert er å teste ut et web basert verktøy for design og administrering av psykologiske undersøkelser.

Forsøket finner du her: http://uit-psyk.net/exp.html

Tar i underkant av 10 minutter

På forhånd takk!

Mvh

Kjetil Heggelund

Profesjonsstudiet i psykologi

IPS

Universitetet i Tromsø

Endret av intox_neb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva i svarte? tenkte jeg skulle være litt grei. åpnet IE (grøss) for så å installere ActiveX 2.0 (dobbeltgrøss).

men så begynte testen. Hva i svarte er dette? skal det være en logisk test? skal man forstå når rød firkant kommer??

blæh.. dette sugde max.

ikke tar det slutt heller

*ctrl + alt + del*

*lukke*

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

Må nok bare slenge meg på lasset her med "beklager, jeg gjør det ikke". Den største grunnen er at de krever Explorer. Jeg åpner ikke explorer annet enn ved tipping og det er vær sjette uke, noe som er nok i massevis for min del.

Endre litt på det slik at det støtter flere nettlesere enn bare IE så kanskje det blir litt bedre. De fleste på HW forumet er vel lite eller mindre glad i IE :)

Lenke til kommentar

Dette var jo morro, stor aktivitet her skjønner jeg ;)

Ellers må jeg bare beklage at verktøyet for øyeblikket bare støtter Internet Explorer, men er blitt informert om at en plug-in som støtter Firefox snart skal være ferdigutviklet.

Men for all del, skjønner dere Firefox fanatikere som ikke syntes dette var noe særlig, men håper dere kan svelge en kamel og bidra i vitenskapens navn! ;)

Kom gjerne med innspill!

Mvh

Kjetil Heggelund

Lenke til kommentar

Forsøket varer i underkant av 10 minutter. Hvis dere sitter dere ned med forsøket setter jeg stor pris på om dere gjennomfører hele forsøket, ellers må data forkastes.

Når jeg har fått nok forsøkspersoner jeg evt. si noe mer om hva forsøket går ut på.

Ellers er dette IKKE en psykologisk TEST av noe slag.

PS: Skjønner dere er noe mer bevisst på valg av nettleser enn resten befolkningen, siden dere tross er et noe spesielt utvalg med store kunnskaper innenfor data. Men for dere som bruker Internet Explorer, hadde vært flott om dere deltok!

Endret av intox_neb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...