Gå til innhold

Noen erfaringer med iRiver SlimX iMP-350


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var riktig sted å poste det ja.

 

Har dessverre ikke prøvd spilleren selv, men jeg hadde svært lyst på den for noen måneder siden. Dessverre var den ikke til salgs i Norge da, så det ble ikke til at jeg kjøpte den.

 

Nå har jeg i mellomtiden funnet ut at den er litt for stor for lommen min, så jeg satser på Apple iPod 10gb når jeg får nok penger.

 

Jeg har kun lest positive tester av iRiver Slim X iMP-350, så jeg tviler ikke på at det er et godt kjøp! Skal du ha en CD-spiller som også spiller MP3, er dette den perfekte!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har hatt iRiver SlimX imp 350 i litt over en uke nå og kan ikke annet enn å si meg fornøyd. Det eneste negative sålangt må være lyden i medfølgende ørepropper. Jeg la disse bakerst i skuffen og tok fram mine Koss Portapro.

Brukte litt tid på å finne ut av alle funksjonene. Må nok bruke bruksanvisningen er jeg redd. Nå virker alt logisk.

Har ikke forsøkt andre CD/mp3 spiller så noen sammeligning kan jeg ikke forta, men jeg vil nok anbefale denne spilleren. Kjøpte den på Xenses.no. Bestillte på onsdag og den lå på posten på torsdag (1 dag etter).

PÅL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...