Pirka Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hei ! Jeg har ingien peiling på laptoper, derfor sliter jeg litt med å velge. Jeg vett ikke hva er bedre under vannlig windows brukk - Celeron M380 eller Mobile Sempron 3000+ Det samme gjeller grafikk - ATI X200M eller VIA UniChrome Pro VN800 ?? Egentlig så tenker jeg på disse 2: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317652&cks=WYO http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313751 Har dere noe bedre å annbefalle ? MAX 7000 med porto Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Da ville jeg heller ha valgt denne. Den er på tilbud for tiden og selges 1000-lappen billigere der enn andre steder. Pentium M prosessor og et grafikkort på linje med de andre alternativene dine. redigert: Fikset linken som ikke fungerte Endret 20. april 2006 av jon_o Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Helt enig med jon_o dette er den klart beste maskinen til den prisen Lenke til kommentar
ols Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Helt enig med jon_o dette er den klart beste maskinen til den prisen 5954395[/snapback] Enig! Men legg merke til at du ikke får den med den lekre normalskjermen som er avbildet. I følge spesifikasjonene leveres den med den flat-trykte greia som er mote nå for tiden (bredskjerm/widescreen). Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Helt enig med jon_o dette er den klart beste maskinen til den prisen 5954395[/snapback] Enig! Men legg merke til at du ikke får den med den lekre normalskjermen som er avbildet. I følge spesifikasjonene leveres den med den flat-trykte greia som er mote nå for tiden (bredskjerm/widescreen). 5954552[/snapback] Den var veldig morsom ols :!: Du har fått frem at du liker 15 nok nå vel.... Lenke til kommentar
ols Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Helt enig med jon_o dette er den klart beste maskinen til den prisen 5954395[/snapback] Enig! Men legg merke til at du ikke får den med den lekre normalskjermen som er avbildet. I følge spesifikasjonene leveres den med den flat-trykte greia som er mote nå for tiden (bredskjerm/widescreen). 5954552[/snapback] Den var veldig morsom ols :!: Du har fått frem at du liker 15 nok nå vel.... 5955125[/snapback] Jada, jada, Jada-jada, Jeg skal forsøke å beherske meg for fremtiden. Du har sef gjennomskuet at den aktuelle opplysningen om bildet bare var et skalkeskjul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå