prozon_ Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Kan det skade maskinen min (presario 5176) hvis jeg putter en RAM-brikke i den jeg hvet ikke åssen hastighet den har eller om den virker(den er ikke brent eller no, ser fin ut). kan det skade maskina eller? Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg vet ikke spesifikasjonene på din Presario, men jeg kan si så mye at: Visst du har en nyere type rambrikke i maskinen din og du sitter i en gammel (av samme type) bare en brikke som klarer mindre hastighet (antall Mhz), så kan du risikere at du skader/ødelegger den brikken du setter inn i makinen. Derimot: er brikken nyere/raskere og er av samme type.. f.eks Sd-ram så skal det der gå helt fint.. bare pass på å sett den inn på rett plass.. riktig slot på hovedkortet .. Største rambrikke på den første slot'en osv osv.... :smile: Håper dette kanskje gjorde deg biiitelitte granne klokere Lenke til kommentar
hyper Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 hallo,,, Det er jo fint med mere ram, og du kan ikke ødelege pc din, hvis du setter rammen i rett og at den passer da. håper, du får det til hyper Lenke til kommentar
Zink Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Drivere for 5176: http://web14.compaq.com/falco/sp_result.as...Model=1765&Os=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå