JammenIkkeLettDaGitt Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Skal kjøpe ny telefon, men er farlig grønn på området: Telefonen har for meg vært en ......ja nettopp: telefon....Ønsker nå en telefon som også gjør almanakken overflødig. Bruker kalenderen i Outlook med "manuelle overføringer" (les skrive med penn) til almanakk, hvilket vel kanskje er en smule avlegs.. Mao, jeg trenger en telefon med kalender som kan synces med outlook. Andre "kontor-funksjoner" som hadde vært greie er mulighet for å lese word-dokumenter og e-post. Kamera trenger jeg ikke (fotografering skal gjøres med fotoapparater), men mp3 hadde vært greit. Og her begynner trøbbelet: Har ikke peiling på mobil OS og programvare! Konkret spørsmål: Vil denne gjøre susen? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319262 Andre forslag? JILDG Lenke til kommentar
dagm Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Skal kjøpe ny telefon, men er farlig grønn på området: Telefonen har for meg vært en ......ja nettopp: telefon....Ønsker nå en telefon som også gjør almanakken overflødig. Bruker kalenderen i Outlook med "manuelle overføringer" (les skrive med penn) til almanakk, hvilket vel kanskje er en smule avlegs.. Mao, jeg trenger en telefon med kalender som kan synces med outlook. Andre "kontor-funksjoner" som hadde vært greie er mulighet for å lese word-dokumenter og e-post. Kamera trenger jeg ikke (fotografering skal gjøres med fotoapparater), men mp3 hadde vært greit. Og her begynner trøbbelet: Har ikke peiling på mobil OS og programvare! Konkret spørsmål: Vil denne gjøre susen? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319262 Andre forslag? JILDG 5953228[/snapback] qtek og hp Lenke til kommentar
Fleebee Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg tror en pda-mobil (f.eks qtek) med windows mobile hadde passet bra for deg. Med windows mobile får du jo støtte for det meste av kravene dine som word og sync med outlook. Egentlig har de fleste telefoner støtte for sync med outlook. Det er verre med lotus notes. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Anbefaler å se på Qtek 8310/Qtek 8300 (som er prikk like inni) eller Qtek 9100 (den har QWERTY-tastatur). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå