teekay19 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Fikk plutselig problemer med tastaturet på min Sony Ericsson K750i. På/Av knappen fungerer bare når jeg skrur på telefonen, må ta ut batteriet for skru den av. I tillegg fungerer ikkje 1-2-3 tastene så jeg får ikkje skrevet inn pin koden, samt joystick til høyre og venstre "valg" knapp. Er det noen som har opplevd noe liknendes? Lenke til kommentar
Armani Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Fikk plutselig problemer med tastaturet på min Sony Ericsson K750i. På/Av knappen fungerer bare når jeg skrur på telefonen, må ta ut batteriet for skru den av. I tillegg fungerer ikkje 1-2-3 tastene så jeg får ikkje skrevet inn pin koden, samt joystick til høyre og venstre "valg" knapp. Er det noen som har opplevd noe liknendes? 5953224[/snapback] Send telefonen inn på service, må trolig skifte ESD filter som styrer tastene. vanlig feil på K750/W800 Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hva er et ESD filter? Jeg trodde de bare byttet joysticken min jeg? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Send telefonen inn på service, må trolig skifte ESD filter som styrer tastene.vanlig feil på K750/W800 Har hørt at joysticken er et vanlig problem, men at de andre tastene slutter å fungere må være sjeldent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå