Znoken Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Måtte dessverre ringe Ventelo BC sin support igår p.g.a problemer med Ip-telefon vår...Har hatt litt små problemer siden litt før påske om at til tider så gikk det ikke og ringe inn eller at man ikke kunne ringe ut...Siden Ip-telefonen var ute av drift i hele går nesten så tok jeg min mobiltlelefon og ringte dem...Til min store overraskelse så lå jeg som nr 32 i køen og var jo rask og legge på..Ringte 3 ganger til iløpet av dagen og var aldri høyere oppe enn som nr 26 i køen...Måtte til slutt bite i det sure eple og bare stå i ventekø og det blir det jo fort kroner av når man må bruke mobilen....Etter 42 minutter så var det endelig min tur...Fikk da operatøren til og ringe meg opp igjen på mobilen...Forklarte da hva som var problemet med ip-telefonen og fikk da til svar at dette med ip-telefoner hadde ikke han peiling på så det måtte han lage en sak av og sende over til teknisk...og det uten at han ville gjøre noe som helst forsøk på og prøve å hjelpe meg.... Er det blitt sånn hos Ventelo BC at man nå må sitte i like lang telefonkø som man gjorde hos NG og Tiscali når de var på sitt værste...Supporten er jo også blitt en vits siden de som sitter der sier rett ut at de ikke har peiling og gjør heller ikke noe forsøk på og sette deg over til teknisk eller noen som har peil ihvertfall... Kan heller ikke skjønne at isp selskapene gjør mer for og hjelpe de kundene de har for at de skal bli fornøyde med produktet enn det de gjør i dag...Dårligere rykte de får jo færre kunder får de...Skjønner ikke helt policyen til disse selskapen.. Vet ikke om det bare er meg som har vært uheldig eller om det faktisk har blitt sånn som jeg har beskrevet ovenfor.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå