Ravn Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Heisann Jeg flashet denne routeren fra 1.3 til 1.6 og etter dette funker ikke den trådløse delen på den. Funker greit så lenge jeg bruker kabel, men altså ikke trådløst. Har skiftet tilbake til tidligere firmware uten resultat. Har også satt den tilbake til fabrikk-innstillinger uten resultat (ikke det at den satt seg tilbake da, oppga nye innstillinger). Noen som vet råd? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Er du sikker på at du under Basic>Wireless faktisk her haket av i boksen "Enable Wireless Radio" . Jeg vil anbefaler før "hylekoret kommer" å sette opp din DGL-4300 på nytt ved å nettop kjøre reset til fabrikkinstillinger før du laster opp den nye firmwaren for deretter å stille inn routeren med de instillinger du trenger for ditt nettverk . Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Den kuker seg litt når jeg laster fabrikkoppsett... men har satt av noen timer nå til å sjekke ting i sømmene. Hylekoret får heller komme... jeg bryr meg ikke og om det booster e-egoet deres vinner alle EDIT: Får nettet til å funke så lenge jeg ikke setter passord på det eller krypterer det... EDIT2: Noen som vet om siste firmware 1.6 funker med Xbox Live? EDIT3: Fikset seg. Jeg hadde rotet med sikkerheten. Lappisen støttet ikke WPA2. Endret 20. april 2006 av Odland81 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå