Gå til innhold

Hvor lenge klarer du holde deg våken?

intrax

Anbefalte innlegg

Ligger mellom 3-4 døgn jeg også. Jeg ble skikkelig virkelighetsfjærn og skikkelig slapp. Jeg ble hypersensitiv ovenfor temperatur mens lyder og musikk la jeg nesten ikke merke til. Som tidligere nevnt hadde dette mye større innvirkning på meg enn alkohol, jeg hadde vært mer skikket til å kjøre bil etter 6 øl enn 3 døgns mangel på søvn. Ikke det at jeg er skikket til å kjøre etter noen av delene da ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...

Tror jeg har vært våken i litt over to døgn på det meste. Trøttest var jeg dog etter en øvelse i forsvaret hvor jeg knapt fikk sove i 5 døgn.

5954135[/snapback]

Enig. Opplevd det samme og det er tyngere enn å være oppe 2 dager i strekk, som er min rekord.

Lenke til kommentar

2.5 døgn på meg, UTEN noen form for oppkvikk hjelpenes midler. Det var før kaffitidene og eg drikker nesten ikkje brus.

Var ødelagt for å si det slik.

---------------------------------------------------------------

En på samma lanet, presterte faen steike meg å sovna ståendes. Etter å ha sitti å prata med meg i søvne mens eg klunket på gitar. Satan vi lol :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

3-4 døgn på meg

det er ikke sundt.. merka på slutten at det begynte nesten å bli psykotisk :ermm:

ang. speed, en kamerat av meg har drevet med det å har fått ødelagt livet sitt så jeg vil ikke akuratt anbefale det.

Endret av Firesky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...