Gå til innhold

Hvor lenge klarer du holde deg våken?

intrax

Anbefalte innlegg

2 døgn maks! men det kan da umulig ha seg slik at nervesystemet kollapser etter 6 døgn? Det finnes jo folk som har soveproblemer å ikke har sovet på godt over ei uke hvertfall!

BTW, med litt speed kan nok de fleste klare utrolig mye:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 døgn maks! men det kan da umulig ha seg slik at nervesystemet kollapser etter 6 døgn? Det finnes jo folk som har soveproblemer å ikke har sovet på godt over ei uke hvertfall!

BTW, med litt speed kan nok de fleste klare utrolig mye:P

5954613[/snapback]

Du har prøvd det ja xD

[ironi]

Er nok ikke sant at nervesystemet kollapser etter 6 dager.. Da hadde det vært rimelig mange nervesammenbrudd :tease:

Lenke til kommentar

Var vel rundt 3 dager en gang, når jeg jobba på båt.. Vi drev og malte skråget på dag, malte dekk og lastelukene på natt. Og siste døgnet var jeg helt utslitt, så ble sittende å spille PS2 på lugaren(Captains lugar, med 28-tommers tv og DVD-spiller FTW :w00t:) :)

Lenke til kommentar
Sto opp mandag morgen og la meg torsdag ettermiddag en gang ;P

men siste døgnet visste jeg ikke hva jeg dreiv med, nesten ikke hvor jeg var osv.. verre enn jeg noen gang har vært av alkohol...

5955244[/snapback]

Må si meg enig i at det å være oppe LENGE av gangen gir virkninger som er mye værre enn alkohol.

Det å kjøre bil i en slik tilstand er farlig :s Selv kjørt en tur etter å ha vært oppe lenge.. Føltes ikke mye morro ut.. Var rett å slett helt jævlig

Lenke til kommentar

Har vært oppe i 124 timer (5 dager og 4 timer). Var på LAN i tre dager og med en gang jeg kom hjem "Kor i svartn har du vært? Få på deg klean, vi ska på have og feske!". Fy faen hvor trøtt jeg var da...

Tror jeg drakk rundt 50 kopper kaffe + 8l cola :sleep:

Lenke til kommentar
farlig å være oppe så lenge.. tror det er rundt 6 dager +- at nervesystemet kolapser og da er det game over...  :(

vært oppe i 2 døgn før...

5954153[/snapback]

Sakset fra wikipedia.com:

Yet another commonly held misconception is total sleep deprivation will eventually lead to death. There are no documented cases of a healthy human dying from total sleep deprivation (excluding accidents). In carefully monitored experiments, several normal research subjects stayed awake for 10 days. While they all experienced cognitive deficits in memory, concentration, etc, none of them experienced serious medical, neurological, physiological or psychiatric problems, [4] although animal studies investigating long-term sleep deprivation does suggest it is possible (see below).

Selv har jeg vært oppe i ett og et halvt døgn, og ikke har jeg prøvd noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...