viktig Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hei. Jeg trenger litt kritikk på websiden min http://vikfoto.com Fint om du har tid til å gi meg en tilbakemelding på - hva du syns er bra - hva som ikke er bra - hva som bør endres - hva dere syns om bildene - helhetsinntrykk - osv Kom gjerne med konstruktive tips slik at siden kan bli bedre. På forhånd, tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Jeg liker å få et forstørret bilde når jeg trykker på et bilde, synes ikke det er nok å få den størrelsen du gir meg.. Ser også at du liker å kutte hoder på folk, kan være greit men man bør være litt forsiktig da dette ikke kan brukes ved alle vinkler.. Vet ikke om du ser dette selv.. Se litt mer på siden og kommer kanskje med litt mer.. Fyren som ligger ved et tre med vinflaske er ganske kult, har du satt det opp eller fant du bare en fyllik liggende slik... *********** Helhetsinntrykket er bra, om du ønsker at folk kanskje kan ta kontakt med deg vedrørende fotografering kan det kanskje nevnes litt bedre.. Endret 20. april 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
EVH Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hei. Jeg trenger litt kritikk på websiden min http://vikfoto.com Fint om du har tid til å gi meg en tilbakemelding på - hva du syns er bra - hva som ikke er bra - hva som bør endres - hva dere syns om bildene - helhetsinntrykk - osv Kom gjerne med konstruktive tips slik at siden kan bli bedre. På forhånd, tusen takk for hjelpen! 5953082[/snapback] Likte den jeg. Syns du hadde mye fine bilder, men den første som kommer opp på forsiden vet jeg ikke helt hvor godt jeg liker. Kul idé at den skrifter da, men det første bildet er fortsatt viktigst. kanskje få inn et kontaktskjema? Likte bilde og info delen =) Eneste som er litt kjipt er at man ikke får bildene ordentlig store. Kan være greit for den potensielle arbeidsgiveren (som er målgruppa ikkesant?) å se bildet i stort format for å se ordentlig på kvaliteten Forresten; Headeren på indexen syns jeg ikke skal ha runde kanter oppe i hjørnet. Tror det hadde blitt finere uten. Samme gjelder de runde kantene nede på menydelen. Skjønner tanken, men siden siden allerede er bygd opp i en firkanta boks syns jeg ikke det passer. Likte siden Lenke til kommentar
viktig Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 er en feil på siden din.når du har bladd igjenom alle bildene på Natur så blir designet borte... ser ut til funke greit på di andre 5953121[/snapback] Takk. Jeg ser feilen, men jeg skjønner ikke hvorfor feilen oppstår. For meg ser det ut som kodene på alle kategoriene er like, slik at problemet isåfall også burde ha dukket opp på de andre bilde-kategoriene. Men hvis noen kan hjelpe meg med å se etter feil i koden setter jeg pris på det Jeg er ikke så dreven på det området. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hos meg skjer det akkurat det samme på alle kategoriene.. hmm, når man blar ferdig så kommer man til denne.. Lenke til kommentar
viktig Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Hos meg skjer det akkurat det samme på alle kategoriene.. hmm, når man blar ferdig så kommer man til denne.. 5953195[/snapback] Ja, da er jo alt som det skal være. Merkelig Kom gjerne med mer kritikk. Websiden er åpen for slakt. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 oisann. Noe av det jeg sa må ha hørtes rart ut, fordi det ser absolutt ikke likt ut på det bildet dreamlord posta der og sånn det ser ut her. Her på safari: Lenke til kommentar
viktig Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 oisann. Noe av det jeg sa må ha hørtes rart ut, fordi det ser absolutt ikke likt ut på det bildet dreamlord posta der og sånn det ser ut her. Her på safari: 5953209[/snapback] Hmm... Jeg må tydeligvis lære meg litt mer programmering. Til nå har jeg brukt rammer/frames fordi jeg ikke kan annet, men jeg må åpenbart lære meg en annen teknikk for få det til å se ut slik jeg vil. Noen tips? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Jeg har en følelse at det er mer feil på sida enn rammene uten helt å kunne gi deg en enkel forklaring.. Bilder sier 1000 ord som dem sier.. Første brukte jeg explorer og det funket knirkefritt.. Dette er med firefox, og som du ser forsvinner enkelte bilder da.. Du kan jo kanskje nevne at siden kun kan garanteres i IE6... Endret 20. april 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
viktig Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Dette skjer når jeg har trykket meg igjenom alle bildene på Natur (bare natur) (bruker Bon Echo.. Altså betan til FF 2) 5953650[/snapback] Men alle kodene er jo helt like, er de ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå