Gå til innhold

Kulturo: Slipp Jimmy Fri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler denne filmen!

den er kjempe morro,

så den når jeg var på The Gathering på sånn før premiere. vant en konkurranse der om fri jimmy så jeg og 99 andre fikk se den der=)

hadde sett noen trailere som så ganske så kjedelige ut, så hadde ikke særlige høye forventinger til filmen, men jeg tok helt feil der filmen er 1000 ganger bedre en traileren.

Eneste film jeg har sett trur jeg som har en kjedelig trailer med fakktik var veldig gøy

Lenke til kommentar

Denne filmen er jo genial, endelig har figurer som "to trøtte typer" som vi først så i første tegneserien i Gateavisa i 1980. Kommet opp på lerret. Mange av hans kjente og kjære figurer som narverne Geir og Odd og trønderkjempen Hold Brilland er med. Figurene hadde jo også en TV-Spesial og den var mer eller mindre dårlig animert. Håper de har brukt litt mer penger på å frem den karakteristikke 3D-Stilen over figurene.

At filmen har såpass amnge kjente navn, kan det ikke bli noe annet enn enn en slager på det norske markedet..

Jeg gleder meg en god del til å se prestajonene til disse fugerene i ny og behagelig animert stil i forhold til tideligere og med et budsjett på 100 mill kan man ikek forventen eon annet en en knall god film hvorav de har brukt penger på detaljer.

Ole :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...