Gå til innhold

Må snart slå noe vett i skallen på Paris Hilton!

Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror Bone er litt hypp på Paris. :green:

5959898[/snapback]

hehehe.. Dette var så langt ifra sannheten, så dette ble nesten litt morsomt! :!:

5960440[/snapback]

Var ment ironisk, så du-uh. :p

Lenke til kommentar
Samtlige her inne hadde gått på en smell med Paris.

Til og med Bone (eller Boner som han kalles blandt damene)

5960494[/snapback]

Da er jeg ikke en av de samtlige. Jeg klarer rett og slett ikke å like noen jeg finner helt motbydelig. Dessuten har hun ikke så fine ansiktstrekk engang. Hva skjer med lange nesa? Ser jo ut som en tynn pølse for faen.

Lenke til kommentar
En ting er sikkert og det er at SAMTLIGE her hadde blitt parkert av henne i næringslivet. Jeg syns fortatt hun er flink, og kan tilpasse seg situasjonen. At hun virker dum enkelte ganger? Nja.

5959446[/snapback]

Du får snakke for deg selv, men hadde samtlige her vært bortskjemte drittunger, hatt millioner på bok og fått tvshow og plastisk kirurgi fra pappa for å pynte på seg så er det ingen grunn til å tro at ikke flere kunne ha oppnådd nøyaktig det samme.

5959599[/snapback]

Hvorfor er ikke andre "rike menneskers" barn kommet såpass langt som henne? Bare TENK deg den verdien navnet hennes har fått - den har ikke kommet av seg selv, vær sikker.

hun er en rikmannsunge, ingen umiddelbar oppmerksomhet

hun er en rikmannsunge som løper etter media, litt oppmerksomhet

hun er en rikmannsunge som løper etter media, blotter mye hud, gjør idiotiske ting, mye oppmerksomhet

hvilket potensial? den stygge kroppen? den forbanna stygge ansiktet? iq'en på rundt 60?

altså, oppskriften på berømmelse:

- rike foreldre

- lav iq

- oppføre seg som en tøyte

easy

Har du testet iq'en hennes? Er DU medlem av Mensa kanskje? Beklager, men du har intet grunnlag til å si at hun har lav iq. Jeg vil anta den er temmelig normal. Og som det påpekes - hun har faktisk foretningssans. Kanskje hun til og med har arvet den, familien har såvisst forrettningssans.

Jeg synes dere som er negative her dømmer noe voldsomt, og skal jeg si det rett ut minner det sterkt om at noen er misunnelige.

Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke andre "rike menneskers" barn kommet såpass langt som henne? Bare TENK deg den verdien navnet hennes har fått - den har ikke kommet av seg selv, vær sikker.

5961141[/snapback]

Ehhm hva mener du med "kommet langt" egentlig? Det å stadig stå frem i sladderpressen pga. sin bakgrunn og sin deltagelse i et TV show?? Det å henge sammen med andre kjendiser?

Når andre "rike menneskers" barn ikke stadig står frem i sladderpressen så er det som regel et meget bevisst valg som de gjør. Å tro at alle mennesker er mediehorer blir for dumt. Hvorfor tror du nesten samtlige "rike mennesker" som faktisk har bygget opp noe selv ikke stadig vekk dukker opp i media pga. idiotiske utsagn og et utagerende feste-liv? Fordi de ikke klarer? :roll:

Lenke til kommentar

Det sier jeg slettes ikke. Det jeg derimot sier at Paris antagelig er seg bevisst hvor og hva hun stiller opp med. Mange velger å ikke gjøre det slik - men de oppnår da heller ikke verdifulle navn. Jeg husker ikke engang hva Wallmart-barna heter, og de sitter på langt større verdier enn familien Hilton.

Lenke til kommentar
Det sier jeg slettes ikke. Det jeg derimot sier at Paris antagelig er seg bevisst hvor og hva hun stiller opp med. Mange velger å ikke gjøre det slik - men de oppnår da heller ikke verdifulle navn. Jeg husker ikke engang hva Wallmart-barna heter, og de sitter på langt større verdier enn familien Hilton.

5961255[/snapback]

Hva får deg til å tro at Walton familien ønsker å assosieres på samme måte som Paris Hilton?

Lenke til kommentar

5961255[/snapback]

Hva får deg til å tro at Walton familien ønsker å assosieres på samme måte som Paris Hilton?

5961308[/snapback]

Det er mine "motdebatanter" i denne tråden som maser om at dette bare er fordi hun har penger. The Walton's har laaaangt mer.

Lenke til kommentar

JoachimR; Nei.. Vi mener at hun har kommet dit hun er fordi hun har penger OG har stukket nesen sin frem over alt..

Walton's, som du snakker om, de har bare penger.. Og siden hverken du, eller jeg, kan navna på disse ungene, så betyr jo bare det at de ikke er så ekstremt PR-kåte som Paris..

Lenke til kommentar

Hun har hvertfall gjort PARIS til et merkenavn som merklig nok har utkonkurert den verdenskjente byen Paris. Bare det i seg selv er suksess.

Tenk om Pepsi hadde klart ¨å la gud og hvermann forbinne de med cola og ikke at det er coca cola slik det er i dag.

Sorry dere som er motstander av Paris. Hun er nok langt mer enn det dere noen gang vil bli/møte/drømme om :D

Lenke til kommentar
Det er mine "motdebatanter" i denne tråden som maser om at dette bare er fordi hun har penger. The Walton's har laaaangt mer.

5961379[/snapback]

Da har du misforstått. Det er ikke slik at dersom man har penger så vil man automatisk begynne med slik oppførsel som Paris Hilton bedriver. Som jeg har forsøkt å forklare: De fleste rikinger streber for å holde seg unna den stilen som Paris fører.

Å fremstå slik som Paris gjør idag var selvsagt ikke noen ubevisst handling. Hun valgte det jo selv, men poenget er at hadde hun ikke allerede hatt pengene og berømmelsen via sin famile ville hun overhodet ikke fått en rolle i "Simple Life".

Med mindre Paris Hilton klarer å skape noe selv fremover vil hun raskt havne over i glemselen så snart folk har gått lei av hennes mediakrumspring. Slikt egner seg godt for de som ønsker et øyeblikks berømthet, men holder dårlig i lengden.

Lenke til kommentar
Hun har hvertfall gjort PARIS til et merkenavn som merklig nok har utkonkurert den verdenskjente byen Paris. Bare det i seg selv er suksess.

5961403[/snapback]

Dersom noen først og fremst forbinder ordet Paris med ei tøyte fra sladderpressen fremfor byen Paris sier det vel mer om deres kunnskaper, livstil og verdier enn det det gjør om Paris Hilton. :lol:

Lenke til kommentar

slik andre oppfatter Paris :

http://forbruker.no/pengenedine/sparetips/article1286357.ece

Willionaires

Ordet 'will' betyr testamente. Disse har altså arvet rikdommen, og bærer med seg en aura av gamle penger, Chesterfield-møbler og Burberry-utstyr. De legger vekt at de vet at de er priviligerte, og hoverer ikke med rikdommen sin. Viktige verdier er tradisjoner og ettermæle. Eksempel i utlandet: Paris Hilton. Eksempel i Norge: Fred Olsen, Carl Otto Løvenskiold og Mille-Marie Treschow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...