Gå til innhold

Må snart slå noe vett i skallen på Paris Hilton!

Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ikke si hun er stygg da. Selv om hun har guttekropp og er alt for tynn. Samt en snodig nese og for små øyne. Og er henglete. Men hun har pene trekk, du hade garantert ikke sagt æsj om du hadde sett henne på gaten. IQen hennes er det heller verre med...

Lenke til kommentar

Jo.. på de aller fleste bildene jeg ser av henne, så synes jeg faktisk hun er stygg.. Stygg som i "stygg" / "mindre pen" .. ikke "stygg" som "ikke fullt så pen som de andre vakre og glamorøse jentene i showbiz", men rett og slett; stygg..

Hun er nok rett og slett ikke typen for meg desverre..

Men, jeg har sett noen få bilder av henne, hvor jeg faktisk synes hun er pen.. Det jeg snakket om i sted er ett av dem.. Totalt sett så ligger antall bilder jeg synes hun er pen på et sted under 5.. skal jeg virkelig ta i, så kan jeg strekke meg til nød toppen 10.. Og her tuller jeg ikke..

Lenke til kommentar

En ting er sikkert og det er at SAMTLIGE her hadde blitt parkert av henne i næringslivet. Jeg syns fortatt hun er flink, og kan tilpasse seg situasjonen. At hun virker dum enkelte ganger? Nja.

Men om hun er dum i virkligheten? Neppe.

Hun har ihvertfall sans for forrettninger ;)

Og jeg hadde gjerne hoppet en runde i høyet med a

Lenke til kommentar
En ting er sikkert og det er at SAMTLIGE her hadde blitt parkert av henne i næringslivet. Jeg syns fortatt hun er flink, og kan tilpasse seg situasjonen. At hun virker dum enkelte ganger? Nja.

5959446[/snapback]

Du får snakke for deg selv, men hadde samtlige her vært bortskjemte drittunger, hatt millioner på bok og fått tvshow og plastisk kirurgi fra pappa for å pynte på seg så er det ingen grunn til å tro at ikke flere kunne ha oppnådd nøyaktig det samme.

Lenke til kommentar
jeg har mine tvil Vice :)

Hun har teft for forrettninger. Noe som ikke finnes hos så mange .)

5959700[/snapback]

Om hun har "teft" for forretninger eller ikke er umulig å si da hun jo ikke har skapt noe eller arbeidet seg opp til noe på egen hånd. Med innleide dyktige folk rundt seg kan selv den mest talentløse gjøre en god "jobb" på de fleste områder.

Lenke til kommentar

Nesten så dette burde bli en Poll -tråd! :)

Enten, så enkelt som "for", eller "i mot" Paris Hilton.. eller noe litt mer avansert!? :p

EDIT: Noen forslag, folkens? Eller, blir det bare en dum poll? :ermm:

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Enten, så enkelt som "for", eller "i mot" Paris Hilton.. eller noe litt mer avansert!? :p

5959759[/snapback]

Det må da bli noe mer avansert..

Jeg har ikke noe imot henne og synes hun klarer seg bra å utnytte situasjonen hun er i. Jeg synes også hun ser sexy ut.

Men samtidig blir jeg veldig provosert når hun inbiller seg at hun har oppnådd alt sammen uavhengig av hjelp/bakgrunnen sin..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...