Ni kon Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Syns hun er fin jeg da: http://www.usemycomputer.com/indeximages/w...#Paris%20Hilton Så jeg hadde nok blitt lurt og ikke nok med det: Jeg hadde skryti noe jævlig av det på det forumet og i se og hør .D Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 fin ja, jeg hadde ikke hatt noe imot å få doran i hu nei Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Synge burde hun heller ikke gjøre. For sarte sjeler annbefaler jeg å mute lyden. http://www.break.com/index/parissings.html Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Paris Hilton er MEGET suksessfull Enkelte her tror det er nok å komme fra en rik og velstående familie. Enkelte ganger er det faktisk nok, men nå må man huske på at det er nok minst en million mektige og rike familier rundt om i verden. Hvor er alle de andre bortskjemte barna som skal skape noe selv? 5953775[/snapback] Det er hun ikke alene om. Har jo enkelte texanere med oljeforeldre som har nådd visse høye posisjoner i DC Problemet med Paris Hilton er at hun er en bortskjemt jente med alt for lite vett. En ting jeg VIRKELIG ikke liker med Paris er at hun satte bort bikkja si fordi den var vokst for stor. Og kjøpte en ny valp. Konklusjon: Det er snakk om å bruke hunden som moteobjekt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Er det det der du reagerer på? Hva med Jeg har jobbet hardt for alt dette.? 5952933[/snapback] Unnskyld meg, ingen av dere har har tjent så mye penger som henne på egen hånd. Husk at selvom hun er datter av en mann med penger, så har hun faktisk gjort en stor innsats for å øke egen formue. Jeg mener, hun jobber faktisk for føden. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Men hun hadde aldri blitt til noe hadde det ikke vært for familien. Hun er rett og slett for dum. Jeg overhodet ikke sjalu om det skulle oppfattes slik. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Men hun hadde aldri blitt til noe hadde det ikke vært for familien. Hun er rett og slett for dum. Jeg overhodet ikke sjalu om det skulle oppfattes slik. 5957354[/snapback] Nei vel? Hun har faktisk gjort mer enn du tror selv. Hun har f.eks. aldri hatt et kredittkort koblet opp mot sin fars, og istedet for å velge den enkle metoden å selge navnet sitt til parfyme, har hun "laget/utviklet" den selv. Jeg synes vi skal resepektere Paris for å være verdensvant kvinne som vet hvordan ting fungerer. Kanskje du tror hun er dum, men ikke vet jeg hva du baserer det på. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 øh.. og hvorda klarte hun å selge navnet sitt som parfyme? kanskje på grunn av at investorer så de kunne tjene penger på et godt kjent navn. hvordan fikk hun navnet? fordi hun er milliardarving! jeeeez! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Nå tror jeg neppe walmart-barna klarer å selge sine navn til parfyme. Det handler ikke om penger, emn at hun har benyttet det potensialet hun hadde, og vhja. mediene gjort seg selv meget kjent. Derfor har navnet hennes også blitt en verdifull merkevare. Men dette har Paris selv jobbet for. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Vi kan leie Mullah Krekar til å assasinate hun!! Jævla ekle innskrumpne luksus rumpeballer ass Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 UANSETT hva hun har gjort hadde hun aldri klart det uten bakgrunnen sin. PERIOD! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Syns hun er fin jeg da: http://www.usemycomputer.com/indeximages/w...#Paris%20Hilton Så jeg hadde nok blitt lurt og ikke nok med det: Jeg hadde skryti noe jævlig av det på det forumet og i se og hør .D 5954098[/snapback] Det eneste som er bra på hu dama der er låra hennes! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Det har gått 3 sesonger med Simple Life. Og hun spiller ikke der. Hun er stokk dum. Og hva mener du om at hun ikke har hatt et bankkort koblet mot faren sitt? Selvfølgelig må hun ha hatt det. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Men hun hadde aldri blitt til noe hadde det ikke vært for familien. Hun er rett og slett for dum. Jeg overhodet ikke sjalu om det skulle oppfattes slik. 5957354[/snapback] Jeg synes vi skal resepektere Paris for å være verdensvant kvinne som vet hvordan ting fungerer.5957382[/snapback] Se én episode av 'The Simple Life', og du vil riste på hodet i skam over det du nettopp sa. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Men hun hadde aldri blitt til noe hadde det ikke vært for familien. Hun er rett og slett for dum. Jeg overhodet ikke sjalu om det skulle oppfattes slik. 5957354[/snapback] Jeg synes vi skal resepektere Paris for å være verdensvant kvinne som vet hvordan ting fungerer.5957382[/snapback] Se én episode av 'The Simple Life', og du vil riste på hodet i skam over det du nettopp sa. 5958052[/snapback] Bare reklamen er nok!! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Nå tror jeg neppe walmart-barna klarer å selge sine navn til parfyme. Det handler ikke om penger, emn at hun har benyttet det potensialet hun hadde, og vhja. mediene gjort seg selv meget kjent. Derfor har navnet hennes også blitt en verdifull merkevare. Men dette har Paris selv jobbet for. 5957558[/snapback] hun er en rikmannsunge, ingen umiddelbar oppmerksomhet hun er en rikmannsunge som løper etter media, litt oppmerksomhet hun er en rikmannsunge som løper etter media, blotter mye hud, gjør idiotiske ting, mye oppmerksomhet hvilket potensial? den stygge kroppen? den forbanna stygge ansiktet? iq'en på rundt 60? altså, oppskriften på berømmelse: - rike foreldre - lav iq - oppføre seg som en tøyte easy Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Syns hu er talentfull jeg ... iallefall på de filmene jeg har av a! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Syns hu er talentfull jeg ... iallefall på de filmene jeg har av a! 5958481[/snapback] selv ikke der er'a talentfull! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Syns hu er talentfull jeg ... iallefall på de filmene jeg har av a! 5958481[/snapback] selv ikke der er'a talentfull! 5958490[/snapback] Ja nei skulle jo helst ha sjekket selv selvfølegelig. Kan aldri være sikker! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Syns hu er talentfull jeg ... iallefall på de filmene jeg har av a! 5958481[/snapback] selv ikke der er'a talentfull! 5958490[/snapback] Ja nei skulle jo helst ha sjekket selv selvfølegelig. Kan aldri være sikker! 5958501[/snapback] ikke sjekk, stol på meg. vi vil ikke skade de stakkars, svake uskyldige øynene dine med slikt. du må stooooole på meeeeg *herme etter jungelboken* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå