jensens Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Heisann. Jeg har et domene som jeg fikk av, så la han det til hos afraid.org. Men hvordan kan jeg få en mail server til det ? Er det noe jeg kan hoste selv ? Eller må jeg skaffe meg et webhotel til domenet ? Takker for svar. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Heisann. Jeg har et domene som jeg fikk av, så la han det til hos afraid.org. Men hvordan kan jeg få en mail server til det ? Er det noe jeg kan hoste selv ? Eller må jeg skaffe meg et webhotel til domenet ? Takker for svar. 5952911[/snapback] Du kan få den som drifter DNS for deg til å legge inn en MX-entry , so, peker til din IP (Bør helst være fast....) Dersom dette ordnes, kan du forwarde innkommende port 25 til en maskin inne på ditt nett som kjører en mailserver. _nifty_ Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 mx-entry? Ok, har en no-ip account og mailenable. Er det noen enkle grep jeg kan ta for å få ting til å fungere nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå