traskas waits for alice Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Tror dere ikke det gikk rett i skåla her om dagen da...? Satt på fredagen og kjeda meg og tenkte:" Nå skal jeg endelig få satt inn vifta i plexiglasset i sidedøra mi.!!) Det senker jo tempen 6-7°C så hvorfor ikke... Setter igang å bore til skruene først, det går jo bra og får de passe store... Så skal jeg bore viftehullene, og de 4 første går jo fint og har ingen problemer... Men da jeg skal borre neste hullet, idet det skal til å bryte gjennom, sprekker hele dr**en, og der sitter jeg med den mega stjerna midt i vinduet... Var passe fly forb***a og tenkte:"hvor finner jeg servervindu nå??" Joda på netconnection har de samme settet, men med frakt og alt vil det koste 459,-... Trur du jeg deppa eller... Men bare å finne på noe annet imens, så jeg fant frem dremel'n og skar vekk de "fangrill" greiene i kabinettet så viftene fikk fri flyt.... Fassan ass hvorfor sponser ingen meg med nytt vindu :smile: Thomas Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Åssen i H****** greide du detta??? Og ikke tru at noen kommer til å gi deg et nytt glass p.g.a. brukerfeil... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 du har utført en tåpli operasjon og vil bli avsluttet... :razz: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-30 23:14, skrev arve87:du har utført en tåpli operasjon og vil bli avsluttet... :razz: HeHe, Pent sagt Arve Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Du må ikke legge så mye press når du borrer. Du må la drillen få "jobbe" seg gjennom selv. La det være en dyr lærepenge til neste gang :wink:. Litt kjipt å kaste bort så mye penger på utålmodighet da. Sveinl. _________________ Mine hardwarespesifikasjoner [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-10-01 02:54 ] Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Når man borrer i plexiglass/akryl eller liknende så er det et par ting man bør passe på: 1, Om du skal ha større hull (over 3 mm), så vil jeg anbefale å starte med en mindre borr og arbeide videre med større og større borrer til du har ønsket størrelse. 2, Det kan være lurt å tape litt der man skal borre. For det første så hindrer det at borret sklir ut og om man likevel er så uheldig/uforsiktig at det skjer, så kan det hindre at platen blir rippete. 3, Som nevnt ovenfor; aldri press når man borrer i pleks eller andre sprø materialer da sprekker det ! 4, Bruk nye skarpe borrer. 5, Vær også oppmerksom på at det finnes ulike kvaliteter/typer plex/klar akryl. Noen av disse er "seigere" en andre og vil derfor tåle mer røff behandling under saging/borring ol. Ikke at det hjelper deg nå, men kanskje andre unngår å gjøre samme tabben :smile: [ Denne Melding var redigert av: TheMatrix på 2002-10-01 07:38 ] Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-30 21:48, skrev traskas:Tror dere ikke det gikk rett i skåla her om dagen da...? Satt på fredagen og kjeda meg og tenkte:" Nå skal jeg endelig få satt inn vifta i plexiglasset i sidedøra mi.!!) Det senker jo tempen 6-7°C så hvorfor ikke... Setter igang å bore til skruene først, det går jo bra og får de passe store... Så skal jeg bore viftehullene, og de 4 første går jo fint og har ingen problemer... Men da jeg skal borre neste hullet, idet det skal til å bryte gjennom, sprekker hele dr**en, og der sitter jeg med den mega stjerna midt i vinduet... Var passe fly forb***a og tenkte:"hvor finner jeg servervindu nå??" Joda på netconnection har de samme settet, men med frakt og alt vil det koste 459,-... Trur du jeg deppa eller... Men bare å finne på noe annet imens, så jeg fant frem dremel'n og skar vekk de "fangrill" greiene i kabinettet så viftene fikk fri flyt.... Fassan ass hvorfor sponser ingen meg med nytt vindu :smile:Thomas Har du ikke humor din jæ**l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå