Cuneax Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ubegrenset.com-linken funker ikke lenger, så jeg har lagt ut låta på min egen server. LINK Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Jøss, er denne ute fortsatt? Jaja, jeg klager ikke jeg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Denne låta er jo blant de beste som er gitt ut her foreløpig, og da ser jeg det som min plikt å fremdeles gjøre den tilgjengelig for flest mulig folk. Vil gjerne høre mer fra deg! :--) Du må forøvrig redigere inn den nye linken i førsteposten. Endret 2. november 2006 av cun Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Takk. Linken er oppdatert nu. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har ikke sett denne tråden før nå. Jeg kan ikke gi deg noen ekspertiseanmeldelse! Men syntes alikavel at sangen var dritrå!! Dette er lett noe jeg kan høre på til vanlig, stå på!! *ros ros* Martin Lenke til kommentar
aemil Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Denne låta er jo blant de beste som er gitt ut her foreløpig, og da ser jeg det som min plikt å fremdeles gjøre den tilgjengelig for flest mulig folk. Vil gjerne høre mer fra deg! :--) Du må forøvrig redigere inn den nye linken i førsteposten. 7202538[/snapback] Veldig enig! Har kommet ut av mine høytalere jevnlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå