stutbokk Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei! Jeg har nettopp satt sammen min monster pc nå.. menne... så ser jeg i windows xp at jeg får opp Safely Remove Hardware tegnet... Så trykker jeg på den og da står det at jeg kan stoppe adgangen osv til Hardiska mine Jeg har kjøpt meg et asus A8N-SLI Deluxe og jeg har koblet to hardisker i vanlig Sata1 og Sata2 Noen som vet hvorfor jeg får opp dette tegnet ? Håper på svar.. for det er irriterende! Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Kommer alltid opp hvis du har satt i f.eks en mp3-spiller. den vil bare fjerne den fra systemet når du har tatt den ut igjen. Men utenom det kan jeg ikke hjelpe deg stort. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 hmm,, ja det vet jeg.. men det som er rart er at jeg ikke har koblet til noe annet enn mus og tastatur til usb'n Har aldri opplevd at det der har skjedd før jeg heller... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Dette er helt normalt siden S-ATA støtter hot-swap. Altså kan du ta diskene ut og inn av PC'n så mye du vil mens PC'n er på. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Dette er helt normalt siden S-ATA støtter hot-swap. Altså kan du ta diskene ut og inn av PC'n så mye du vil mens PC'n er på. 5952417[/snapback] Noe du selvfølgeig ikke behøver å gjøre :!: men det stemmer det han sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå