knnygar Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 I påska kom vi over eit problem som vi er veldig usikker på korleis vi skal løyse. På visse nettsider forsvinn deler av teksta: blink.dagbladet.no Hardware.no På Elkjøp sidene manglar også prisane, men den gule bakgrunnen og resten av sidene ser korrekte ut. Men når eg kopierer den manglande teksta over i eks. Notepad så kjem den fram Problemet dukkar opp i både Explorer, Opera og Firefox. Vi trudde det kunne ha noko med Norton internet security og reklame blokkering, men problemet er der etter at vi avinstallerte NIS. Har også ein mistanke om at det kan vere font problem? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Var ikke så dumt tips du kom med Det er vel enklest å bare se i kildekoden om hvilken kode som blir brukt de stedene hvor du mangler tekst? Lenke til kommentar
knnygar Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Har prøvd å sjå på kjeldekoda, men kan ikkje finne noko spesielt med desse sidene. "content="text/html; charset=iso-8859-1" Dette er vel eit karaktersett som blir brukt på mange sider utan problem. Eg kan heller ikkje finn at det har blitt brukt nokre spesielle fontar på sidene med problem. Teksta kjem også fram i kjeldekoda, så problemet ser ut til å vere kun at den ikkje viser på skjermen. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Du har ikke endret visningen i nettleseren (mht farver e.l.), evt at du mangler fonter/har skadet enkelte fontfiler? På Elkjøps side er skriften i rødt på gul bakgrunn. Har du problemer med rød skrift? Endret 20. april 2006 av PerB Lenke til kommentar
knnygar Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 I og med at problemet oppstår i Opera og Firefox også så er eg litt usikker på kva innstillingar eg kan ha endra på. Det kan vere at ein eller annan font har blitt skada/manglar, men eg veit ikkje kva font det skulle vere Skal prøve å legge inn Windows over eksisterande inst. og sjå om det hjelp. Ellers går det vel mot formatering og reinstallering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå