Slettet konto Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Får gjøre et forsøk, mest ment som en test. Bildet er tatt i Raw, og bare justert farver og skarphet. Skulle også fjernet blå øyne, men det har jeg altså ikke gjort. Utsnittet er som det var når det ble tatt, litt tett, men jeg liker det ihvertfall. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg måtte se hvordan det ble uten de blå/hvite flekkene i øynene.... Si fra om jeg skal fjerne det igjen. Er et litt annerledes hundeporttrett, med HELT blury bakgrund, som atpåtill er gul... Jeg likte det, ikke sikker på hvorfor... Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Takk for det. Ble mye bedre uten "blå øyne", som det blir hos hunder i stedet for røde som hos mennesker... Endret 20. april 2006 av Cirrrus Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Veldig spesiellt utsnitt. Er ikke sikker på om jeg liker det skikkelig, men effektfullt er det. Lenke til kommentar
larswey Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg likte det siste bildet veldig godt, også syns jeg fargen i bakgrunden er en nydelig overgang til den mørke pelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå