MrGod Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hei! Jeg har lest en hel del om dette kortet rundt om i forumet. Jeg har dog ikke funnet noen som har sakt at dette kortet er god for mer enn AMD 2200+. På hjemmesiden til msi står d at den støtter prosessorer opp til 2200+. Men mange andre hovedkort kan en klokke over det, fra msi...Er det noen som VET at dette kortet kan gå opp til f.eks 2600? eller 2400? Og er det noen problemer med å installere/få plass til Silent Twin ? Leser og at noen har problemer med RAID.. er dette gjeldende eller er dette bare personlige feil? Håper denne artikkelen kan være den siste om KT3 Ultra... Lenke til kommentar
asle Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 fra og med 11/9-02 kom en ny bios versjon til dette kotet som støtter xp 2400 -2600 :smile: Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 for å legge til litt ekstra info: Jeg har bestillt (ikke motatt) følgende: Silent Twin vifte AMD 2000+ MSI KT4 Ultra 256 RAM osv.. (mer irrelevant stoff) Jeg har hørt så mye negativt om KT400 at jeg vurderer sterkt å endre ordren! Men jeg må vite om jeg kan overklokke med det hovedkortet.. slik at jeg kan tyne ut det som er av AMD'en.. (som jeg sikkert ikke kan med Silent Twin likevel..) Hva sier dere til løsning? Skal jeg bare kjøpe KT4 kortet eller er KT3 bedre? For å si det sånn: Raid er ikke en negativ ting for min del... Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Takk for svar Asle! Så uansett hvilken fysisk bios jeg får med dette kortet så kan jeg bare oppgradere bios'en med å laste ned fra msi? Hvor har du lest dette? kunne tenkt meg å lest litt om det selv.... *glis* Dette er gode nyheter! Lenke til kommentar
asle Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 har dette kortet selv så jeg så det når jeg oppgraderte biosen sist gang (sjekker for nyere versjoner ca 2. hver uke) du kan lese mere om kortet på http://www.msi.com.tw/ Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Kan bare si varmt om dette kortet. Jeg striper to 80gb Seagate IV disker uten problemer (hittil). Ellers er det veldig fint til overklokking. Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Igjen takk for alle svar! Det er bare for meg å sende mail om endring i ordren her! Men dette kortet har ikke gått ut på dato på noen måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå