Artistic.Hipster Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Sitter å lurer litt på om jeg skal kjøpe meg en DVD spiller å sette i bilen. Har lett litt rundt å vil prøve å få det så billig som mulig og da er ebay stedet å lete Jeg har sett litt på denne varianten. Kom gjerne med andre forslag om de ligger i ca samme prisklasse. Å jeg lurer på hvor vanskelig denne er å installere for en med tilnærmet null peiling. Endret 19. april 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
thamule Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Sitter å lurer litt på om jeg skal kjøpe meg en DVD spiller å sette i bilen.Har lett litt rundt å vil prøve å få det så billig som mulig og da er ebay stedet å lete Jeg har sett litt på denne varianten. Kom gjerne med andre forslag om de ligger i ca samme prisklasse. Å jeg lurer på hvor vanskelig denne er å installere for en med tilnærmet null peiling. 5952077[/snapback] Kan igrunn ikkje svare på så masse av det du spørr om, men reagerte litt på skjermstørrelsen. 3,5" er da ekstremt lite. Mobilskjermnivå det nesten. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Det er vel det en PSP skjerm er om jeg ikke husker helt feil. Det er kanskje litt lite, men jeg tror nok jeg klarer meg. (men vurderer litt å bare finne en ganske fin PSP mount til bilen. Hadde nok fungert bra det, om jeg fant en måte å koble bilstereoen til PSP'en ) Men nå har jeg sett litt på bodykits å jeg må nestne tenkte meg litt om hva jeg vil prioritere, interiøret eller eksteriøret (men nå gikk jeg helt off-topic ) Endret 19. april 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå