arian88 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei. jeg har en PSP. Version 2.01 jeg har prøvd å henta spill fra nette men det funker ikke på PSP enn... så kjønnte jeg at de spillene funker bare på 1.5 / 2.0 og min er 2.01 ( bare en version mer en 2.0 ) jeg har prøvd å fine downgrader for 2.01 og bytte den enten til 2.0 eller 1.5 ( helst 1.5 ) men jeg fant ingen downgrader mange sier at det fins ikke ennå downgrader for 2.01 og oppover fins det downgrader for 2.5 / 2.6 ? fordi da kan ja opdattere 2.01 også tann ned igjen! men jeg vil laste ned spill fra nette og spille det på PSP en... har lette mye på nette i 2/3 mån. nå men jeg finner ikke på noe løsning.... er det noen som kan hjelpe meg? gi meg downgrader? spill som funker på 2.01? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Prøv å se her. Tror det skal funke hvis du følger instruksjonene som ligger på den siden. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Det finnes ingen downgrader til 2.01 og oppover. Ihvertfall ikke enda. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Og du kan bare spille HOMEBREWS!!(spill folk har lagd selv, ikke spill fra butikken, som er lasta ned). Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hei. jeg har en PSP. Version 2.01 jeg har prøvd å henta spill fra nette men det funker ikke på PSP enn... så kjønnte jeg at de spillene funker bare på 1.5 / 2.0 og min er 2.01 ( bare en version mer en 2.0 ) jeg har prøvd å fine downgrader for 2.01 og bytte den enten til 2.0 eller 1.5 ( helst 1.5 ) men jeg fant ingen downgrader mange sier at det fins ikke ennå downgrader for 2.01 og oppover fins det downgrader for 2.5 / 2.6 ? fordi da kan ja opdattere 2.01 også tann ned igjen! men jeg vil laste ned spill fra nette og spille det på PSP en... har lette mye på nette i 2/3 mån. nå men jeg finner ikke på noe løsning.... er det noen som kan hjelpe meg? gi meg downgrader? spill som funker på 2.01? 5952069[/snapback] Ingen mulighet til å downgrade 2.01 eller høyere til 2.0 eller lavere. Ser ikke ut som det kommer noe løsning på dette heller.........mange som har venta siden november/desember. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Skal de slippe en downgrader så gjør de det etter Sony har sluppet fw 3.0. Eller så bare fikser det det med en gang. Bare logisk. For alt vi vet har noen lagd en.. Lenke til kommentar
arian88 Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 fins det ingen spill som er på nette og funker på 2.01? har noe spill for 2.01? jeg kan gi server og alt Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Nei, slutt å whine! Betal for spill som andre, å hvis det hadde vært en downgrader hadde jeg ikke fortalt om én, lille tjuvradd. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Nei, slutt å whine! Betal for spill som andre, å hvis det hadde vært en downgrader hadde jeg ikke fortalt om én, lille tjuvradd. 5969266[/snapback] Har et problem med E-loader. Fulgte posten din som du skrev på det andre PSP topicet om hvordan få Homebrews. Og jeg oppgraderte min 2.01 til 2.6. Så kjøpte jeg GTA: LCS idag kun pga. at E-loader fungerer via GTA. Har ikke innstallert noe homebrew enda, mens skal ha SNES emulatoren men siden du refererte til var ufattelig treg og nektet å la meg laste den ned. Men så kjørte jeg på med GTA for å sjekke om e-loader automatisk startet og det gjorde den. Men for det første så står et bare reading på menyen og etter noen sekunder skrur PSP'en seg av. Og kan jeg gjøre slik at jeg velger om E-loaderen starter ved at jeg sier ifra så jeg kan spille GTA også?! Mvh Morten Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Hmm, at det slår av seg kan komme av at du ikke har noe HB på minnekortet. Du kan teste denne emulatoren på denne siden. Vil tro det skal gå, men skriv tilbake om det går eller ei, kan også anbefale litt HB til deg hvis du vil det å. Edit: Skjønte ikke helt hva du skrev om du kunne starte GTA selvom du hadde eLoaderen insallert? Men du skal kunne kjøre GTA selvom du har det ja, hvis du huket av for at eLoaderen skulle autostarte når du starter GTA UMD'en, så må du ta ut minnekortet før du starter GTA UMD'en, og så kan du loade inn ditt savegame etter GTA har blitt lastet inn. Endret 23. april 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Alle anbefalninger godtas:) Takker for svar. Har ikke noe HB nei, men skal prøve å få det innstallert nå. Men prøver å følge denne tutorialen også: How-to: PSP 2.01-2.60 homebrew with eLoader using GTA So you’ve heard about this homebrew thing that all the cool kids have been doing, but you have already upgraded to version 2.6 of the firmware so that you could play all the latest and greatest games on the PSP. Fortunately for you, some very diligent hackers have been working round the clock to discover ways to get around the limitations put in place by the latest firmware. The solution isn’t in the form of a downgrader, but rather in the form of an eLoader (EBOOT loader) that lets you use Grand Theft Auto: Liberty City Stories to run homebrew on a PSP with version 2.0, 2.01, 2.5, and 2.6 of the firmware. Not all homebrew will run via this method, but there is a rather easy to read compatibility chart and I’m sure more things will begin working in future releases of the eLoader. To help you along in your quest to homebrew, here’s a step by step (with pictures!) guide to using the eLoader: 1. Get your hands on a PSP running firmware 2.0-2.6 and a copy of Grand Theft Auto: Liberty City Stories. 2. Download and decompress the eLoader. 3. Connect your PSP to your computer or mount your Memory Stick on your computer via a card reader. 4. When you open up your Memory stick on your computer you will see a variety of folders including MP_ROOT and PSP. PSP is the one we will be using. 5. Drag your PSP folder on your Memory Stick to a local hard drive as a backup (it’s always good to backup). 6. Open the PSP folder on the Memory Stick. 7. Open up the PSP folder contained in the eLoader folder. You will see two folders: GAME and SAVEDATA. If you look inside the PSP folder on your Memory Stick, you will see the same two folders. We don’t want to replace those folders, but rather add the contents of the two together. 8. Open up the GAME folder of the eLoader and drag the contents of that folder into the GAME folder on your Memory Stick. 9. Open the SAVEDATA folder of the eLoader and drag the contents of that folder over to the SAVEDATA folder on your Memory Stick. If one of the files pops up with a “Replace existing file” or some such error, then this means that you already had a GTA save file in slot 5. Click replace (as you backed up the file in step 5) 10. Unmount the Memory Stick / your PSP. 11. Start up Grand Theft Auto: Liberty City Stories. After it loads, select Load Game and choose the eLoader savegame. 12. The eLoader will launch. Use the directional pad to select a homebrew app and hit the X button to attempt launching it. As noted before, not all homebrew apps currently work, so some will crash your PSP and you will have to restart it. Enjoy your homebrew! Men for det første så har jeg ikke mp_root folderen. Når jeg koblet opp PSP'en for første gang så hadde jeg bare en mappe som het PSP. Og den ber meg legge HB i GAME mappen innenfor PSP mappen, men den har jeg heller ikke. Any thoughts? EDIT: Kan jeg bare lage MP_ROOT mappen selv?! Endret 23. april 2006 av Wangen360 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Bare lag mappene... Med store bokstaver. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ja ok takk skal du ha. Lagde egne mapper nå og fikk SNES emulatoren til å fungere. Men skal det ligge noen flere mapper i MP_ROOT mappen. Det er vel der filmer og bilder skal ligge?! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Nytt problem. Jeg formaterte minnekortet pga. at hvis jeg gjorde det fikk jeg mappene jeg skulle ha(MP_ROOT og alle andre)... Men dette innebar at jeg mistet SNES emulatoren min og det vr dumt. Når jeg nå skal legge det inn på nytt så fungerer det ikke. Legger 2 filer inn på: PSP/GAME Der legger jeg EBOOT.PBP logo.bmp Jeg følger da dette: [iNSTALL] ---------------------------> /PSP/GAME/snes9xTYL/ (or any other folder) + EBOOT.PBP + logo.bmp You can put the rom files anywhere you want, a "SAVES/" subdirectory will be created in you install directory. All savestate files, sram file & jpg snapshot will be written in the "SAVES" subdir. Starter opp GTA og eloader skjermen dukker opp, men PSP'en skrur seg av med engang..... Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 PROBLEM SOLVED! Noen HB du anbefaler Bertelsen?! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ja selfølgelig. De jeg bruker da: SNES som du allerede har, DGEN som emulerer Sega MegaDrive, PSP Kick, LUA player. PSPradio som lar deg spille av shoutcast igjennom trådløst nett, ser meget bra ut og er enkelt å bruke. Skriver en mer fyldig anbefaling etterpå, skal bare bort en tur først. Du finner alle HB'ene på www.pspupdates.qj.net, også går du på files eller noe, så søker du etter dem der. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Venter på en mer fyldig anbefaling:) Ellers takk for hjelpen Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ligger en del hombrew i filarkivet på pspnett.com Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Jepp, tok litt tid dette her. Glemte bort at jeg skulle skrive litt mer her. Er egentlig ikke så mye mer jeg bruker for tiden, har kommet ut noe som heter PME da. Portable Meditation engine plays sounds to influence your state of mind. The application is based on a program called Brain Wave Generator for the PC, and uses Binaural beats to influence your state of mind. This release (Updated 02/05) gets rid of some of the distortion issues users were experiencing with earlier versions of the application. There is still a little bit of distortion, but with some good headphones it should sound pretty clear. After trying this application last night when I was going to sleep, I'm happy to say that it actually works. Although I generally don't believe that things like this work, using it helped me get to sleep, and I woke up feeling a lot better than I do most mornings. Maybe it was the program, maybe it was a coincidence, but I do suggest that even if you don't believe in this sort of stuff - give it a try! Funket på meg å, utrolig kult! Kjennes ut som at tinningen blir massert.. Også har det kommet ut N64 emulator, funker jo ikke 100% enda, men det er open-source, så det tar vel ikke lang tid før det funker sånn passelig.. Anbefaler deg virkelig å lese her! kanskje opptil fler ganger om dagen, kommer noe nytt hele tiden, ellers er forumet der en fin plass å finne informasjon. Hvis du tåler all whiningen av drittungene der da. Vil også anbefale deg å laste ned Eloader-saken som Ditlew har laget, som blir en ny meny med bedre oversikt hvis du har masse homebrew installert. Den har også en funksjon som heter "slumber-mode" som underklokker PSP-prosessoren ned til 1MHZ, og skrur av skjermen. Så hvis du bare bruker PSP'en til homebrew er det en sinnsykt fin ting å ha, siden PSP'en nesten ikke bruker strøm da, å du slipper å starte opp GTA hver gang du skal starte Eloaderen. Du finner den på Fanjita sin nye nettside. www.noobz.eu Du finner også alle tingene jeg har anbefalt der, på Files. Hvis det er noe mer du lurer på, vil jeg gjerne hjelpe til. Endret 3. mai 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Den menyen heter emenu Og du burde holde inne skjerm knappen sånn at du slipper og ha lys på en svart skjerm i slumber mode.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå