Riotguy Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei! I dag var planen at jeg skulle montere cd-spiller i russebilen, og det gjorde jeg. Problemet er at den ikke vil slå seg på! Det er en VDO-spiller. Vi hadde ingen kabler til den så vi kjøpte ISO-kontakter og kabelsko. Bilen er en 1987 caravelle, og adapter har vi ikke. Så da kutta jeg ledningene og fikk sammen de korrekte ledningene. På ledningene i bilen står det ingenting, men jeg er rimelig sikker på at det ble rett. Kobla til 12V, jord, 12V memory, og car light. (Var bare de som satt i orginal radio.) Men jeg får ikke liv i spilleren. Når jeg tar av frontpanelet blinker det rødt i en lampe, så det er tydelig at spilleren får strøm. Noen ganger da vi slo av og på tenningen, begynte selve cd-spilleren å bråke litt (da vi slo av igjen). Men ikke noe lys eller reaksjon da vi trykket på knappene. Er det rett og slett Cd-spilleren som ikke virker? Om du har en formening, setter jeg stor pris på det! Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Problemet løst. Jeg HADDE faktisk klart å koble feil;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå